گوناگون

ملت ایران اسلامی با مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب در مسیر الهی به پیش می رود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس در جمع نمازگزاران با بیان این مطلب اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در 35 سال گذشته در مقابل تهدید ها و تحریم ها قد خم نکرد و هر روز با ایستادگی و مقاومت بیشتری در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

ایمانی در ادامه تاکید کرد: در دوران حیات پر برکت امام راحل (ره)، دشمنان داخلی و خارجی توطئه های زیادی علیه نظام اسلامی و ملت ایران داشتند اما درایت و رهبری امام خمینی (ره) این توطئه ها را نقش بر آب کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و کشورهای غربی بر این باور بودند که با ارتحال امام (ره) دوران حکومت اسلامی در ایران به پایان می رسد ولی پس از رحلت امام یاران ایشان در مقابل توطئه های دشمنان بیکار ننشستند و در خنثی سازی این توطئه ها همت کردند.

امام جمعه فردیس خاطرنشان کرد: حال پس از 25 سال از ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) و با توجه به افزایش تهدید ها و تحریم های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران مسیر الهی خود را به خوبی پیش می برد.

این مسئول یادآور شد: مدیریت و تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری باعث شد توطئه های بزرگ تحریم های غرب علیه ایران، و همچنین فتنه سال 88 به خوبی خنثی شود.

ایمانی بیان کرد: عبور از این بحران ها نشان داد که رهبر معظم انقلاب با درایت و تدبیر مناسب هدایت این نظام و میهن اسلامی را پیش می برد و هیچ فاصله ای با رهبری و تفکر حضرت امام راحل (ره) وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سوریه و انتخاب دوباره بشار اسد به عنوان رییس جمهوری این کشور یادآور شد: این رخداد مهم نشان از این دارد که غرب در فضا سازی تبلیغاتی علیه محور مقاومت شکست خورده است.

امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به اینکه برخی انقلاب های خاورمیانه به علت توطئه های غرب از مسیر خود منحرف شدند، تاکید کرد: ماهیت این انقلاب ها مبارزه با دیکتاتورها و تفکر غربی بود اما آمریکا دوباره در پوشش دیگر حکومت نظامی به این کشورها بازگرداند و این مهم نشان از نبود رهبری آگاه در راس این انقلاب ها است.

ایمانی تاکید کرد: در حال حاضر با وجود پر برکت رهبر معظم انقلاب و وجود اصل ولایت فقیه در کشورمان ایران خدا را شاکریم چرا که با وجود ایشان توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری نقش بر آب می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا