گوناگون

ملت ایران سیاست های خصمانه آمریکا را با لبخندهای بدلی فراموش نمی کند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد حجتی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه که با حضور گستره نمازگزاران کرمانشاهی در مسجد جامع شهر برگزار شد، اظهار داشت: راز و رمز سعادت و رستگاری در دنیا و آخرت اطاعت از دستورات الهی، پیامبر خدا و ائمه معصومین است که باید همراه سرلوحه زندگی بشر باشد.

وی ادامه داد: ملت ایران همواره نمونه بسیار خوبی برای یک امت مطیع دستورات الهی بوده است و به همین دلیل دشمنان دین و ملت همیشه از آسیب رساندن به ما سرخورده و نا امید هستند.

آیت الله حجتی آزادسازی خرمشهر را نمونه ای مهم از این توکل ملت ایران و اطاعت از رهبری الهی عنوان کرد و گفت: قدرت ایمان رزمندگان اسلام توان نظامی و تاکتیک های جنگی روز دنیا را به زانو در آورد و این بود که رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به ایام پایانی ماه رجب گفت: باید از این روزها باقی مانده پر برکت ماه خدا بیشترین استفاده را داشت و بهره معنوی را در این ایام بالابرد.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم از اعتکاف گفت: این نشانه علاقه و اشتیاق مردم به پاکی روح و جلا دادن روح و جان است که در سالهای اخیر می بینیم چقدر در میان جوانان کشور گسترش پیدا کرده و مایه خیر و برکت برای کشور شده است.

حجتی با شاره به مصادف بودن 25 ماه رجب با ایام شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت:ابعاد برجسته شخصیت این امام همام برای تعالی روح و جان آدمی بسیار اثرگذار است و دستگاه های فرهنگی استان باید با بهره گیری از این مناسب در راستای معرفی ویژگی های این دردانه تاریخ تلاش کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه به سیاست های خصمانه آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: بدون تردید کشور خونخوار و جنایتکار آمریکا که به فرموده رهبر انقلاب اختلافات بنیادین با تفکر اسلامی دارد با لبخند و ژست های بدلی سیاست خود در قبال ایران را تغییر نخواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا