گوناگون

مهمترین دغدغه در استان کرمانشاه ایجاد اشتغال است/ تصمیمات نشدنی در سفر به شهرستان ها اتخاذ نمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین، منشاء بسیاری از مشکلات و معضلات در استان کرمانشاه را بیکاری عنوان کرد و خواستار یک عزم جدی برای رفع این مشکل شد.

وی اظهار داشت: یکی از نکات مهمی که در سفر به شهرستان ها مد نظر ما خواهد بود این است که تصمیماتی اتخاذ شوند که قادر به عملی کردن آنها باشیم و تصمیمات نشدنی را اتخاذ نکنیم.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: اجرا نکردن تعهدات موجب ایجاد یک ذهنیت منفی در نزد مردم خواهد شد، لذا ما تنها باید در فکر خدمتگزاری به آنها باشیم.

رضایی رفع مشکلات مردم شهرستان هرسین را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید با استفاده صحیح از منابع طبیعی این شهرستان و نیز با توجه به ظرفیت های خوب نیروی انسانی، در این راستا گام برداریم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ایجاد یک مجتمع بزرگ رفاهی در دو راهی هرسین – کرمانشاه با توجه به ورود گردشگران به این شهرستان ضرورت دارد.

استاندار کرمانشاه در پایان با اشاره به مشکلات وقوع آتش سوزی در نواحی شهرستان، از ستاد بحران استان خواست تا طرح مقابله با آتش سوزی را تهیه کنند.

مردم هرسین از حداقل های زندگی شهری محرومند

نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: مشکلات بسیاری در شهرستان هرسین وجود دارد و کمبود امکانات در بسیاری از زمینه ها در این شهرستان مشهود است.

حجت الاسلام وحید احمدی گفت: شهر هرسین در بحث زیر ساخت ها وضعیت خوبی نداشته و به لحاظ مسائل شهرسازی  و … نیز بیشتر به یک روستا شبیه است.

وی خاطر نشان کرد: مردم این شهرستان باید از حداقل های زندگی شهری برخوردار باشند، لذا باید گروهی در کوتاه ترین زمان مشخص شده تا در راستای ارزیابی وضع موجود اقدام کنند.

احمدی خواستار تغییر در وضعیت موجود شد و گفت: محرومیت شهرستان هرسین به این اندازه به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا