Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرماشين

موتورسیکلت جدید و هوشمند BMW با ظاهری عجیب رونمایی شد

موتورسیکلت جدید و هوشمند BMW در حالی با ظاهری عجیب و در صدومین سالگرد تولد این کمپانی رونمایی شد است که سرنشین این موتور سیکلت عجیب که در واقع سوار بر یک موتورسیکلت هوشمند است دیگر نیازی به کلاه ایمنی نداشته و به هنگام وقوع هر رخدادی کاملا در امان است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه شوید.
موتور سیکلت های بی ام دبلیو بسیار هوشمند هستند و پیش بینی بر این است که در آینده ای نه چندان دور مورد استفاده قرار گیرند. این وسیله بخاطر تکنولوژی پیشرفته خود نیاز به امکانات محافظتی و ایمنی ندارد.

موتورسیکلت جدید و هوشمند BMW که Motorrad Vision Next 100 نام دارد با داشتن سیستم کنترل تعادل خودکار سبب شده که سرنشین آن در زمان حرکت و توقف کاملا بتواند تعادل خود را حفظ کند و جالب این است که این موتور به مالک آن کمک می کند که تمام توانایی خود را در زمینه موتور سواری به نمایش گذاشته و نگران اتفاقات احتمالی مبنی بر از دست دادن تعادل نباشد.

موتورسیکلت جدید و هوشمند BMW از کلاه ایمنی هوشمندی برخوردار است که به هنگامی حرکت اطلاعات را بین سرنشین و موتور انتقال می دهد و البته با وجود ایمنی بالای این وسیله دیگر ضرورتی برای استفاده از کلاه یا هر لباس دیگری برای حفظ سلامتی نیست.

موتور Motorrad Vision Next 100 برخلاف موتورهای عادی صفحه ای برای کنترل ندارد. بلکه بجای استفاده از صفحه کنترل با کلاه لبه دار با موتور ارتباط می گیرد. البته اطلاعاتی که از طریق کلاه هوشمند گرفته می شود به طور دائم مورد نیاز نیست و تنها برخی اوقات ضروری است. گفتنی است که این موتورسیکلت را می‌توان به فناوری خودکار بدون راننده نیز مجهز کرد.

این موتورسیکلت جدید بی‌ام‌دبلیو  فاقد هرگونه آلودگی برای محیط زیست خواهند بود و حمل و نقل پاک و فاقد گازهای گلخانه‌ای را به همراه دارند .مهندسان BMW در مراسم سالگرد این کمپانی ،این موتور را به عنوان یکی از موتورسیکلت‌های نسل آینده معرفی کردند.

البته بد نیست بدانید که طرح های مفهومی دیگری نیز در این مراسم رونمایی شدند که از آنها می توان به Rolls-Royce اشاره کرد که با خودروی هوش مصنوعی Eleanor در مراسم حضور پیدا کرده بود. این خودروها نیاز به راننده ندارند و از راه دور کنترل می شوند و به بیان ساده خودران هستند.

با هم در میهن پست تصاویری از موتورسیکلت جدید و هوشمند BMW را تماشا می کنیم.

منبع : newatlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا