Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکسمعماری

باغچه های شهری در پاریس برای شهروندان قابل اجرا شد

باغچه های شهری در پاریس در حالی چهره زیبایی به این شهر بخشیده است که به دنبال قانون جدید وضع شده توسط شهرداری این شهر ، به هرکسی اجازه می دهد تا در حریم مغازه و یا آپارتمان خودش باغچه شهری را با کاشت درختچه، گل و گیاه بسازد و فقط باید اصل که همان عذم توازن است را رعایت کنند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

همانطور که می دانید همیشه از پاریس به عنوان زیباترین شهر دنیا یاد شده است و حالا آنها قصد دارند در این شهر جاذبه های گردشگری بیشتری خلق کنند بنابراین در شهر پاریس به تازگی قانونی به تصویب رسیده که نه تنها به مردم اجازه ساخت باغچه درون فضای شهری و یا در میان حریم خیابان را می دهد بلکه آنها را به این کار نیز تشویق هم می کند.

باغچه های شهری اگر چه در سال های اخیر مورد توجه شهرداری های شهرهای بزرگ در سراسر دنیا قرار گرفته است البته در پاریس نیز این قانون گفته شده که هر کس برای ساخت باغچه و کاشت گیاهان در محدوده های شهری اطراف خود باید ابتدا مجوزی سه ساله گرفته و سپس اقدام به کاشت گل و گیاه نماید.

بر اساس اینقانون این لایحه – ساخت باغچه های شهری در پاریس – تمامی گیاهان کاشته شده در این محیط ها باید با استفاده از روش های ارگانیک رشد کنند و این بدان معنا است که استفاده از هر نوع کود و یا آفت کش شیمیایی در باغچه های شهری غیرقانونی و ممنوع است .

مسئولین شهرداری شهر پاریس نیز برای اجرای شدن اجرای طرح باغچه های شهری  قصد دارند تا انتهای سال ۲۰۲۰ با کمک همین روش میزان فضای سبز شهری را تا صد هکتار در شهر پاریس اضافه کنند.

البته بد نیست بدانید که این قانون باعث شده تا بسیاری از مردم و ساکنان مناطق مختلف پاریس به فکر ساخت باغچه های شهری در اطراف محل زندگی خود باشند و همانطور که در انتهای این مطلب مشاهده می کنید باغچه های بسیار زیبایی هم در راستای اجرای طرح باغچه های شهری در پاریس ساخته اند .

با هم در میهن پست تصاویری از باغچه های شهری در پاریس را تماشا می کنیم.

 

منبع : PicHome

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا