گوناگون

ميکل: کارمان را جدي مي‌گيريم

جان اوبي ميکل بر اين باور است که نيجريه در مسير درستي براي کسب موفقيت در رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 برزيل قرار دارد. عقاب‌ها در پنج دوره از 6 دوره گذشته رقابت‌هاي جام‌جهاني حضور داشته‌اند و در سال 1994 و 1998 توانستند از مرحله گروهي صعود کنند.

به نقل از فارس، ميکل در اين باره اظهار داشت: اين اولين حضور من در رقابت‌هاي جام‌جهاني است. مي‌خواهم مطمئن شوم که با آمدن به برزيل موفقيتي کسب مي‌کنيم. نمي‌توانيم تنها به خاطر بالا بردن تعداد حضورمان در مسابقات شرکت کنيم بلکه مي‌خواهيم عالي کار کنيم.

وي ادامه داد: همه ما در يک مسير حرکت مي‌کنيم. همه ما مي‌دانيم که چه مي‌خواهيم و اميدوارم که مسابقات خوبي داشته باشيم. مي‌دانيم که قهرمان آفريقا هستيم و مردم از ما انتظار دارند که کارمان را عالي انجام دهيم تا نماينده خوبي براي قاره آفريقا باشيم. کمي فشار بيشتري بر روي ما قرار دارد اما اين فشار را دوست داريم. دوست داريم قهرمان آفريقا باشيم.

هافبک تيم ملي فوتبال نيجريه خاطرنشان کرد: ما کارمان را عالي انجام مي‌دهيم. هر کاري که بتوانيم انجام مي‌دهيم. به خوبي خودمان را آماده مي‌کنيم. نتيجه ديدار اسپانيا مقابل هلند نشان داد که هر چيزي ممکن است؛ بنابراين بايد مطمئن شويم که بازي را جدي مي‌گيريم و عملکردي عالي به نمايش مي‌گذاريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا