Mihanpostاینترنتپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

مچ‌بند هوشمندی که هنگام خطر دوستانتان را خبر می کند + عکس

به گزارش میهن پست -با کمک این مچ‌بند هوشمند، استفاده کنندگان از آن می‌توانند به هنگام احساس خطر دوستان و خانواده  خود را از مکان حضور خود مطلع کنند.
مچ‌بند spotNsave از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند اتصال پیدا کرده  و توسط یک برنامه رایگان اندرویدی کار می‌کند که  به زودی نیز  روی گوشی های iphone  عمل خواهد کرد.

مچ بند هوشمند spotNsave
مچ بند هوشمند spotNsave

هنگامی که افراد با یک تهدید شخصی روبرو می‌شوند، زمان لازم را برای بیرون‌آوردن تلفن همراه از جیب ، کیف و یا کوله ی خود برای  بازکردن قفل و ارسال پیام اضطراری برای آن ها وجود ندارد؛ اگر افراد استفاده کننده از این مچ بند ها  در موقعیت خطر قرار بگیرند با فشاردادن یک دکمه که روی مچ‌بند نصب شده است ، پیام‌ درخواست کمک وی را به همراه موقعیت مکانی درباره موقعیت وی به دوستانش ارسال می کند.

«چیراگ جاگتیانی» طراح هندی الاصل این مچ‌بند می گوید ، زمانی که فردی توسط شخص دیگری تعقیب یا از سوی کسی تهدید می‌شود، می‌تواند از طریق این مچ‌بند تقاضای کمک کند.

برای درخواست کمک توسط این مچ بند فقط کافی است فرد دکمه SOS روی مچ‌بندش را چندین بار و مداوم فشار دهد پیغام آن که شامل مکان شخص است هر دو دقیقه یک بار بر روی «نقشه گوگل» نشان داده می‌شود.

مچ بند هوشمند spotNsave
مچ بند هوشمند spotNsave

هدف از ساخت این مچ بند بیشتر برای استفاده زنان و کودکان ، افراد مشهور یا افراد دارای اختلالات ذهنی و حرکتی بوده است.

مچ‌بند« spotNsave» که با قیمت ۲۷ دلار در بازارهای هدف عرضه شده را می توان به راحتی تهیه و مورد استفاده قرار داد.

منبع:gurudihatti

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا