آثار تاریخی

ناكامي سارقان مسلح پيش از دستبرد به بانك

369009 553سارقاني كه در زندان با يكديگر آشنا شده و نقشه سرقت مسلحانه از بانكي را با هم طراحي كرده بودند پيش از عملي كردن نقشه شان توسط پليس دستگير شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار ملكي، فرمانده انتظامي استان مركزي در اين باره گفت: طي هفته گذشته كارآگاهان پليس آگاهي استان مركزي گزارشي در مورد برنامه‌ريزي اعضاي يك شبكه تبهكاري براي سرقت يكي از شعبه‌هاي بانكي در شهر اراك دريافت كردند.

وي ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع تحقيقات براي شناسايي اعضاي اين باند در دستور كار كارآگاهان پليس قرار گرفت و ماموران انتظامي موفق شدند با تحقيقاتي گسترده اين افراد را شناسايي و فعاليت آنان را تحت مراقبت خود قرار دهند.

ملكي افزود: در تحقيقات انجام شده ماموران دريافتند كه يكي از شعبات بانكي در حومه شهر اراك هدف سارقان است كه برنامه‌ريزي لازم براي دستگيري آنان در دستور كار قرار گرفت. فرمانده انتظامي استان مركزي به عمليات دستگيري اعضاي اين باند اشاره كرد و گفت: اعضاي اين باند چهار نفر بودند و در اعترافات خود بيان داشتند كه در زندان با هم آشنا شده و نقشه سرقت را طراحي كرده‌اند. سردار ملكي در پايان خاطرنشان كرد: از اعضاي اين باند يك قبضه سلاح كمري يك دستگاه خودرو، موتورسيكلت و تعدادي ابزار و تجهيزات براي استفاده هنگام سرقت از بانك كشف شد. متهمان با تشكيل پرونده با قرار وثيقه قانوني راهي زندان شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا