گوناگون

ناني: شرايط براي صعود خيلي دشوار است

لوئيز ناني، مهاجم تيم ملي فوتبال پرتغال پس از تساوي 2 بر 2 اين تيم مقابل آمريکا از گروه G جام جهاني 2014 برزيل گفت: واقعاً از کسب نتيجه تساوي مقابل آمريکا نااميد و ناراحت هستيم. ما به دنبال پيروزي در اين بازي بوديم تا رؤيايي را که در رقابت‌هاي جام جهاني داريم،‌ همچنان زنده نگه داريم. به هر حال با اين شرايط‌ کارمان براي صعود خيلي دشوار است و بازيکنان تيم از اين بابت خيلي ناراحت هستند.

به نقل از تسنيم، مهاجم 27 ساله پرتغال که در دقيقه 5 گل اول تيمش را به ثمر رساند، تصريح کرد: بازي سخت و دشواري مقابل آمريکا داشتيم براي همين بايد به استراحت بپردازيم و ببينيم که بازي آخرمان مقابل غنا چطور خواهد شد. مي‌دانيم که بازي دشواري در انتظارمان است ولي بايد بهترين عملکردمان را به نمايش بگذاريم.

مهاجم شياطين سرخ در پايان خاطرنشان کرد: ما براي کسب پيروزي به مانائوس آمده بوديم ولي در نيمه دوم دستپاچه عمل کرديم و دو گل از آمريکا خورديم که همين مسئله کار را براي‌مان پيچيده کرد.

در حال حاضر در گروه G تيم آلمان با 4 امتياز (تفاضل گل 4+) صدرنشين است و تيم‌هاي آمريکا با 4 امتياز (تفاضل گل 1+)، غنا با يک امتياز (تفاضل گل 1-) و پرتغال با يک امتياز (تفاضل گل 4-) به ترتيب در رده‌هاي دوم و چهارم اين گروه هستند.

پرتغال در صورتي صعود مي‌کند که پنجشنبه شب موفق شود غنا را با اختلاف حداقل سه گل شکست دهد و در بازي همزمان نيز آلمان با اختلاف حداقل سه گل آمريکا را در هم بکوبد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا