گوناگون

نصب 82 دستگاه دوربين جدید ثبت تخلفات سرعت در بزرگراههای پايتخت

ایلوش وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: حرکت با سرعت غير ايمن در بزرگراه هاي شهري يکي از عوامل بروز سوانح و تصادفات شديد در شهرهاي بزرگ و از جمله تهران است، از اين رو طي سال هاي اخير  سيستم خودکار تشخيص و ثبت تخلف سرعت در دستور کار مديريت شهري قرار گرفت.

وي با بيان اينكه تمامي بزرگراههاي شهر به اين سيستم مجهز خواهند شد، ادامه داد: طي سالهاي اخير در مجموع 187 دوربين ثبت تخلفات سرعت در تهران نصب و راه اندازي شده و 18 بزرگراه شهر به اين سيستم مجهز شده اند.

وزيري تصريح كرد: اولویتهای بعدی برای نصب دوربین های ثبت تخلف سرعت تا پايان سال ، تکمیل بزرگراه آزادگان، پوشش کامل بزرگراههاي بابایی ،نیایش ، صدر و تکمیل بزرگراههای یادگار، فتح  و شهيد خرازي است.

وي خاطر نشان كرد: از ابتداي سال تاكنون 6 دستگاه دوربين ثبت تخلفات سرعت در شهر نصب شده كه 3 دستگاه از اين دوربين ها در تونل امیرکبیر و 3 دستگاه در بزرگراه آزادگان بوده است.

مدير عامل شركت كنترل ترافيك شهر تهران گفت: خوشبختانه سيستم ثبت تخلفات سرعت عملكرد بسيار خوب و قابل قبولي داشته است چنانچه كاهش تصادفات فوتي و جرحي در بزرگراه هاي مجهز شده به اين سيستم كاملا محسوس و قابل توجه بوده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا