گوناگون

نفرات برتر دومین کنگره ادبیات آیینی خراسان شمالی معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، یکشنبه شب همزمان با عید غدیر آیین اختتامیه دومین کنگره ادبیات آیینی خراسان شمالی، با حضور حجت الاسلام ابوالقاسم، یعقوبی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد، قاسم جعفری، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، کمال شفیعی، مدیر دفتر آفرینش های ادبی امور استان‌های حوزه هنری کشور و مسئولین، شاعران و نویسندگان ملی و استانی در تالار حافظ شهرداری بجنورد برگزار و برگزیدگان این کنگره معرفی شدند.

بر اساس نظر هیئت داوران در بخش شعر کلاسیک بالای 20 سال این کنگره حمیده پارسا فر، حسین پور قلی، مجید آخته، مهدی نِژاد هاشمی و حمید رستمی به ترتیب از شهرستان های مانه و سملقان، فاروج، بجنورد و جاجرم به عنوان برگزیده معرفی شدند.

همچنین در این بخش سید باقر سیدی زاده از شهرستان بجنورد و رضا توکلی ادیب از شهرستان فاروج شایسته تقدیر شدند.

1(25)

در بخش شعر کلاسیک زیر 20 سال به ترتیب مرتضی بهنام فر، صادق بقایی و محمد بهادر مایوان ار شهرستان های اسفراین و بجنورد برگزیده شدند و محمد یوسفیان از شهرستان شیروان نیز در این بخش شایسته تقدیر شد.

در بخش شعر سپید بالای 20 سال به ترتیب فلورا رحمانیان، سکینه نودهی، موسی الرضا بهنام فر، کوکب توفیق خواه و علی اکبر جعفرزاده از شهرستان های بجنورد، اسفراین، بجنورد و شیروان برگزیده و امیر آخوندی از شهر درق شایسته تقدیر شد.

در بخش شعر سپید زیر 20 سال به ترتیب صادق بقایی، محمد بهادر میاوان و سحر نظم بجنوردی هر سه از شهرستان بجنورد برگزیده و ضحی مرتضوی از شهرستان بجنورد و حمید برات زاده از شهرستان شیروان شایسته تقدیر شدند.

در بخش داستان بالای 20 سال صادق آدینه، علی مهدی دوست، امید درتومی، رضا وحید و رضا نبوی از شهرستان های فاروج و بجنورد به عنوان برگزیده انتخاب شده و مجتبی هژبری، عفت نیستانی، روزبه خراسانیان و فاطمه بابایی از شهرسستان های اسفراین و بجنورد شایسته تقدیر شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا