Mihanpostاجتماعیپیشنهاد سردبیر

نقص فنی هواپیما مسافربری و ارسال قطعه با خودرو از تهران به بغداد

به گزارش میهن پست – یک مقام مسئول در شرکت هواپیمایی ایران ایر از تاخیر ۲۴ ساعته پرواز بغداد – تهران و انجام پرواز در ساعت ۱۵ امروز خبر داد و گفت: هواپیما در آستانه عزیمت به بغداد در فرودگاه ساری با نقص فنی مواجه و به دلیل نبود پرواز، قطعه به صورت زمینی به ساری ارسال شد که این موضوع موجب افزایش زمان تاخیر شد.
شاهرخ نوش آبادی در گفتگو با مهر، در خصوص تاخیر بیش از ۱۷ ساعته پرواز بغداد – تهران، اظهار داشت: این پرواز قرار بوده که دیروز در ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه انجام شود اما به دلیل مشکل فنی که برای هواپیما بوجود آمد، امکان پرواز میسر نشد.

وی با بیان اینکه هواپیما قرار بود از ساری به مقصد بغداد پرواز کند و از آنجا به فرودگاه امام خمینی (ره) بیاید، گفت: هواپیما در فرودگاه ساری با نقص فنی مواجه شد و از آنجایی که پرواز دیگری برای ساری نبود به اجبار قطعه را با خودرو به ساری فرستادیم که دلیل تاخیر زیاد هم این موضوع است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر با اشاره به اینکه متخصصان فنی شرکت، پیش بینی کردند که در ساعت ۱۵ امروز پرواز انجام می شود، افزود: در این زمینه به مسافران هم اطلاع رسانی شده و از آنها در فرودگاه بغداد پذیرایی شده است.

نوش آبادی ضمن عذرخواهی از مسافران این پرواز، اظهار داشت: به طور حتم تاخیر ۲۴ ساعته در انجام یک پرواز بسیار برای مسافران سخت است اما ارسال زمینی قطعه موجب این تاخیر زیاد شده است که امیدواریم در زمان تعیین شده، پرواز انجام گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا