گوناگون

نماینده شیعه مجلس عراق: حاج قاسم اینجاست / محافظ احمدی‌نژاد دست به اسلحه شد! + عکس

حاج قاسم اینجاست
فرمانده داعش در عراق در پیامی گفته است به سبب حفاظت ارتش عراق از سامرا با کمک سپاه بدر و نیروهای غیربومی نتوانستیم به اهدافمان برسیم و حرم امامین عسگرین را تخریب کنیم!

به گزارش مشرق، یکی از نماینده‌های شیعه مجلس عراق- قاسم الاعرجی- در واکنش به این اظهارات در صفحه شبکه اجتماعی‌اش عکسی از خود و “حاج قاسم سلیمانی” منتشر کرده و نوشته است: “حاج قاسم اینجاست”!

2328875 694

2328869 563

در ایران امکان آموزش مسائل جنسی نیست/ تجاوز به دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی تایید شد
حالا یک ماه از آن روز می‌گذرد؛ وقتی پدر و مادر ۲ دانش‌آموز یک دبستان پسرانه در “شهرک دانشگاه تهران” به دادگاه کیفری رفتند و از ناظم مدرسه پسرشان شکایت کردند؛ آنها در شکایتشان گفتند متوجه شده‌اند ناظم مدرسه، پسرشان را آزار و اذیت جنسی داده است. بعد از آن معاون این مدرسه بازداشت شد و حالا پرونده در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری تهران در جریان است. بعد از گذشت یک‌ماه از این اتفاق و در حالی‌ که هنوز مسئولان آموزش‌وپرورش در این‌باره واکنشی نشان نداده‌اند، فعالان حقوق کودک از مدرسه دیگری می‌گویند که معاون آن هم، تعدادی از دانش‌آموزان را آزار و اذیت کرده است.

2328874 559

حالا این “حمیدرضا کفاش” معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش، است که به‌عنوان اولین مسئول این وزارتخانه در گفت‌وگو با شهروند این دو اتفاق را تأیید می‌کند و می‌گوید در ایران نمی‌توان مسائل مربوط به امور جنسی را در کتاب‌ها آورد یا مستقیم به دانش‌آموزان آموزش داد، بلکه باید فکری به حال آموزش خانواده‌های دانش‌آموزان کرد.

تایید بسته شدن دفتر مشایی توسط برادر احمدی‌نژاد
آرمان نوشت: از یکی از دوستان شنیدم که در اتاق مشایی بسته و قفل شده و دیگر به آنجا آمد و شد نمی‌کند و دیگر از احمدی‌نژاد جدا شده و ایشان در حال انجام کار خود شده است. بر همین اساس جمهوریت نیز نوشت که جدایی محمود از اسفندیار، آخرین اخبار مربوط به مشایی و احمدی‌نژاد در روزهای آخر فصل بهار است. شعارشان درست یک سال پیش در همین روزها “زنده‌باد بهار” بود. این بهار اما اخبار ضد و نقیضی از جدایی آنها شنیده می‌شود. داوود احمدی‌نژاد، برادر رئیس‌جمهور سابق به‌تازگی این خبر را تائید کرده است. صحت خبر اما در هاله‌ای از ابهام است. عده‌ای در این بین این خبر را سناریویی برای بازگشت مجدد احمدی‌نژاد و سهل‌شدن تائید صلاحیت وی می‌دانند. عده‌ای دیگر از جدایی غیرممکن این دو سخن می‌گویند.

اولین پیتزا فروشی در ایران در کدام خیابان است؟
نخستین رستوران‌های فرنگی در دهه 1300 شمسی به وسیله روس‌ها و ارامنه به راه افتاد و ایرانیان نخستین‌بار در آن رستوران‌ها با غذاهایی جدید از جمله سوپ، کتلت، راگو، ژیگو، مغز ،شیشلیک، بیف استروگانف، کیوسکی، پیراشکی و سالاد الویه آشنا شدند. بنابر آمار سال 1310 شمسی، 55 رستوران و 33 کافه در تهران دایر بود که بیشترشان در محله دولت بودند. اواخر دهه 1340 تاثیر و نفوذ آمریکا در ایران به قلمرو غذا هم رسید و توانست در کنار اغذیه فروشی‌های ارمنی جایی برای خود باز کند.

به گزارش تابناک، ششم بهمن 1347 شمسی، “رضا رئیسی”، فارغ التحصیل کشاورزی از دانشگاه پلی تکنیک ایالت کالیفرنیا در سنت لوئیس ابیسپو، اولین پیتزافروشی ایران را به نام “پیتزا پنتری” در خیابان ویلا افتتاح کرد و متعاقبش سه نمایندگی دیگر پنتری هم در تهران و مشهد راه افتاد. اما بعضی پژوهشگران اعتقاد داشتند اولین پیتزافروشی تهران، پیتزا “داوود” در خیابان نوفل لوشاتو است و تا به امروز هم به مشتریان خود سرویس می‌دهد.

پول برق هسته‌ای را بدهید!
وزارت نیرو موظف شد پرداخت پول برق تولیدی نیروگاه هسته‌ای به سازمان انرژی اتمی را در اولویت خود قرار دهد. خراسان در این‌باره نوشت: بر اساس پیشنهاد “علی اکبر صالحی” رییس سازمان انرژی اتمی به هیئت دولت و ابلاغ این موضوع از سوی معاون اول رییس جمهور به “چیت‌چیان” وزیر نیرو، مقرر شده وزارت نیرو با توجه به حساسیت بهره‌برداری ایمن از نیروگاه اتمی بوشهر، پرداخت مبالغ مربوط به فروش انرژی این نیروگاه به این وزارتخانه را در اولویت خود قرار دهد.

عکس‌العمل جالب پاندا در پی وقوع زلزله
پس از وقوع زلزله(در چین) خرس پاندا با نگرانی پای مسئول باغ وحش را در آغوش گرفت.

2328871 508

حضور محمود عباس و شیمون پرز در مراسم دعا برای صلح در واتیکان

2328870 516

عصر ایران منتشر کرد، حضور پرنس ویلیام و دیوید بکام در مراسم کمپین حفاظت ازحیات وحش و ممنوعیت فروش و تجارت عاج حیوانات در لندن

2328872 369

ماجرای تغییر فامیلی آیت‌الله مهدوی کنی
به گزارش جهان، “حجت‌الاسلام و المسلمین میرلوحی” مسئول دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به جنبه‌های توسلی و توجه حضرت آیت‌الله مهدوی کنی به مقام اهل بیت(ع) اظهار داشت: در جوانی گوشت و پوست و خون ایشان ارادت به حضرت مهدی(عج) و در بین دوستانشان مشهور بود؛ به گونه‌ای که در قم آنقدر که اهل توسل به حضرت مهدی (عج) بودند ایشان را به عنوان مهدوی می‌خوانند در حالی که شناسنامه ایشان باقری بود. حتی تا پیروزی انقلاب هم شناسنامه ایشان به نام باقری است اما بعد از انقلاب شناسنامه خود را عوض کرده و به نامی که در بین دوستان ایشان مشهور شده بود، تغییر دادند.

توزیع کتب تحریف شده در برخی مناطق روستایی
به گزارش دانا، شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی افراد با سوءاستفاده از محیط‌های روستایی اقدام به توزیع کتاب‌هایی در سطح روستاهای کشور کرده‌اند. براساس این گزارش برخی از این کتاب‌ها به صورت غیرمجاز چاپ شده‌اند و دارای محتوای تحریف شده هستند. باید به این نکته توجه داشت که عدم رسیدگی به روند چاپ غیر مجاز کتاب‌ها در نهایت منجر به توزیع این کتاب‌ها در سطح کشور می‌شود.

لازم است در سالی که از سوی رهبری به نام فرهنگ نام گذاری شده، مسئولین فرهنگی تلاش بیشتری برای جلوگیری از انتشار تحریفات و شبهات در کشور داشته باشند.

محافظ احمدی‌نژاد دست بر اسلحه!
شفاف نوشت: در جریان عیادت احمدی‌نژاد از آیت‌الله مهدوی کنی از تصویر معلوم می‌شود ظاهرا اتفاقی خاصی شکل گرفته که محافظ احمدی‌نژاد دست به اسلحه شد.

2328876 558

ادامه ناآرامی‌ها در سائوپائولو چند روز مانده به آغاز مسابقات جام جهانی

2328873 414

مشرق
منتشر کرد، درخواست ازدواج یک آتش‌نشان از یک افسر پلیس زن بعد از عملیات مهار آتش یک خانه در شهر هوستون آمریکا

2328877 912

بن لادن پذیرای میهمانان جام جهانی در برزیل

به گزارش تابناک،
یکی از کافه‌داران شهر سائوپائولو با ایده جالبی موفق شده در آستانه جام
جهانی توریست‌های زیادی را به مغازه خود بکشاند. او چهره خود را شبیه به
“اسامه بن لادن” درآورده و از این راه مشتریان زیادی برای خود دست و پا
کرده است. “فرانسیسکو فرناندز” کافه‌دار در این خصوص گفت: پس از آنکه
برج‌های دوقلو نیویورک فرو ریخت، مردم به من می‌گفتند تو شبیه بن لادن
هستی! ریش‌هایم را تراشیدم تا دیگر شبیه او نباشم اما پس از ۶ ماه که
ریش‌هایم درآمدند، مردم بار دیگر شروع به گفتن همان حرف‌ها کردند.

2328867 756

کمی
مقاومت و سپری کردن دوران ترس از برخورد بازدارنده مردم فکری به سرش
می‌زند. او تصمیم می‌گیرد با عنوان جهانی تروریست معروف “بن لادن” برای خود
کسب و کارش را رونق دهد. او جداً تصمیم می‌گیرد شبیه بن لادن شود. اما با
مهربانی و میهمان‌نوازی! اما پس از مدتی مردم و جهانگردان با توجه به
خوش‌خلقی وی و بذله‌گویی او، علاقمند به حضور در کافه وی و عکس انداختن
یادگاری با او می‌شوند.

2328868 761

حال در آغاز جام جهانی و حضور جهانگردان در
این کشور، برای خود اسم و عنوانی از تروریست معروف جعل و جلب کرده تا شمار
زیادی از شهروندان و جهانگردان و مخصوصاً فوتبال‌دوستان را به سمت خود سوق
دهد.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا