گوناگون

نماینده مجلس: بخش عمده فضای کسب و کار مربوط به بازار است

81157210 5682967

به گزارش ایرنا، محمدمهدی زاهدی عصر پنجشنبه در نشست استانی شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در استانداری افزود: باید در مباحث مربوط به کسب و کار توجه ویژه ای به بازار شود.

وی بیان کرد: اتاق اصناف باید در تصمیم گیری ها در استان و تهران حضور جدی داشته باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم رتبه کسب و کار استان را از 27 در کشور و رتبه ایران را از 152 در جهان تغییر و بهبود دهیم.

وی افزود: همکاران ما در کمیسیون اقتصادی مجلس پی بردند که استان کرمان چه ظرفیت های بالایی دارد و اگر برای این ظرفیت ها بخوبی برنامه ریزی می کردیم می توانست جایگزین نفت شود.

زاهدی گفت: کارهایی در استان کرمان شروع شده اما مشکلات همچنان باقی است که باید برای رفع آنها تدابیر و راهکارهای لازم را بکار گرفت.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هم با قدردانی از اعضای این کمیسیون برای حضور در کرمان و بررسی مسائل استان افزود: یکی از مهمترین نشست های اقتصادی استان در ماه ها و سال های اخیر برگزار شد.

محمدرضا پور ابراهیمی اظهار کرد: تصمیمات خوبی در کارگروه های تخصصی انجام شد که از انتظارات بخش خصوصی بود.

وی گفت: مصوبات جلسات و اشکالاتی که توسط فعالان بخش خصوصی مطرح شد باید دسته بندی و مشخص شود تا با اهتمامی که اعضای کمیسیون اقتصادی دارند بتوانیم گره های اصلی را در مباحث مربوط به استان باز کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرط لازم این است که اتاق بازرگانی کرمان به عنوان کانون اصلی پیگیری این موارد را تا رسیدن به نتیجه نهایی دنبال کند که به طور قطع خبرهای خوبی برای مردم استان خواهد بود.

رییس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در سفر به کرمان با حضور در چند همایش و نشست و دیدار با مسوولان و فعالان اقتصادی روند توسعه و چالش های فراروی آن در این استان را بررسی کردند.ک/2

8154/2624

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا