گوناگون

نماینده مجلس: دولت و مجلس از بخش کشاورزی حمایت می کنند

81201117 5760681

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈدخیل عباس زارع زادهˈ عصر شنبه در دیدار با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد و مسوولان شهرستان مهریز افزود: افزایش تولید و اشتغال باید محور برنامه مسوولان دستگاه های اجرایی باشد.

وی اظهار کرد: اجرای طرح های مختلف تولیدی و کشاورزی در چارچوب مقررات و با همکاری مردم و حمایت دولت و مجلس در حل معضل بیکاری و کمک به خودکفایی کشور نقش اساسی خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان های مهریز،بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و همت و پیگیری مسئولان اجرایی در سال های گذشته کارهای خوبی انجام گرفته است.

زارع زاده ادامه داد: هنوز جای کار فراوان در بخش تولید صنعت و کشاورزی وجود دارد که باید ضمن سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی شاهد همگراهی و هم افزایی بیشتر مسوولان اجرایی باشیم.

نماینده مردم مهریز بافق، خاتم و مهاباد در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت های شهر مهریز و بخش مرکزی این شهرستان در رابطه با کشاورزی و دامپروری اشاره کرد و اجرای طرح های بزرگ را مورد تاکید قرار داد.

زارع زاده اضافه کرد: به برکت نظام اسلامی زمینه برای فعالیت و مشارکت بخش خصوصی فراهم است و باید از این زمینه و بستر برای افزایش کارها در بخش تولید بنحو شایسته استفاده کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد و مسوولان اجرایی مهریز از ظرفیت های این شهرستان گزاشی ارایه کردند.

شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد. ک2

7541/616

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا