گوناگون

نمی‌خواهم دیگر حرفی درباره حضور من در تیم ملی باشد/ بازیکنان مشکلی با حضور من ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بازی بازی اهمیت بالایی برای ما دارد و با توجه به عملکرد سپاهان در نتیجه‌گیری، باید دراین بازی نتیجه بگیریم زیرا ما در بازی‌های قبلی خوب نبودیم.

وی افزود: در بازی راه‌آهن فرصت داشتیم که پیروز شده و به جایگاه دوم جدول صعود کنیم اما نتوانستیم به این هدف خود برسیم، خوشبختانه رقبای ما نیز امتیاز لازم را کسب نکردند و ما تنها با یک پله سقوط، به رده چهارم سقوط کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در جدول اتفاق زیادی صورت نگرفته و ما باید برابر استقلال خوزستان ۱۱ امتیازی به پیروزی برسیم؛ تیم‌های ویسی معمولا با تفکرات دفاعی بازی نمی‌کنند و با فوتبال هجومی بازی به دنبال سه امتیاز هستند و ما نیز اگرچه مشکلاتی داریم اما نگران نیستیم.

وی درباره مطرح شدن نام او به عنوان سرمربی تیم ملی امید گفت: اتفاق خاصی نیفتاده و مسئولان نگاهشان این بود که مرا انتخاب کنند و نام من نیز در لیست آنها بوده اما من راه خودم را انتخاب کردم و در سپاهان حضور پیدا کردم؛ در ابتدای فصل که شرایط حضور در تیم ملی برای من پیش آمده بود، ابتدا دستیاری کی‌روش را به من پیشنهاد دادند که من نسبت به این مسئله اعتراض کردم و پس از آن، فدراسیون از من عذرخواهی کرد و پس از آن کمیته فنی تشخیص داد که با کی‌روش ادامه همکاری دهد.

فرکی گفت: اصولاً من تا زمانی که تعهد دارم، در باشگاه سپاهان می‌مانم و آنها نیز آزاد هستند که هر فردی را بخواهند، انتخاب کنند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود بازیکنان سپاهان از حضور فرکی در این تیم رضایت ندارند و عملکرد ضعیفی از خود به نمایش می‌گذارند، بیان داشت: من این مسئله را قبول ندارم و چنین چیزی را در تیم احساس نمی‌کنم؛ اگر چیزی باشد، ما درون باشگاه آن را حل می‌کنیم.

سرمربی سپاهان افزود: من مربی‌ای هستم که شرایط تیم را درک می‌کنم و این شیطنت‌هایی است که در اطراف تیم رخ می‌دهد و طبیعی است با توجه به نتایج ضعیف ما، این کارهای غیر اخلاقی صورت می‌گیرد.

وی گفت: در چند بازی گذشته شرایط سختی داشتیم و پیش از یکی از بازی‌ها، ۱۵ ساعت معطل شدیم اما بازیکنان خودشان شرایط تیم را درک می‌کنند و زمانیکه شکست می‌خوریم، بیشتر از همه ناراحت می‌شوند؛ نگاه ما فوتبالی است و سال‌ها نیز فوتبالی بوده و نمی‌خواهم این را توجیه کنم.

فرکی ادامه داد: من به بازیکنانم اعتماد دارم و اگر بازیکنی خطا انجام دهد، تیم و مجموعه نسبت به این مسئله بی‌تفاوت نبوده و باشگاه خودش درباره آن تصمیم‌گیری می‌کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا نیازی به جریمه بازیکنان برای جبران این نتایج احساس می‌شود یا خیر، گفت: به اعتقاد من اکنون نیازی به جریمه کردن نیست و باید با این شرایط جلو رویم تا شرایط را تغییر داده و به بازیکنان اعتماد کنیم.

سرمربی سپاهان درباره غایبان این بازی اظهار داشت: مصدومیت نویدکیا، محرومیت خلعتبری و حاج‌صفی و غیبت شجاع خلیل‌زاده و حمودی بر کار ما تأثیرگذار بوده و ما شرایط دشواری داریم اما این فرصت خوبی برای بازیکنان جوان است تا بتوانند از آن استفاده کنند و شاید آن بازیکنان با کیفیت‌تر باشند و کیفیت بازی را بالاتر ببرند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود محرم نویدکیا مصدوم نیست و به خاطر رفتار هواداران بازی نمی‌کند، بیان داشت: محرم بازیکن با اخلاقی است اما دلخور بودن هواداران طبیعی است چون تیم نتیجه نگرفته اما آنها نیز باید حرفه‌ای رفتار کنند تا تیم نتیجه بگیرد.

فرکی گفت: من زمانیکه به سپاهان پیوستم نمی‌خواستم که دیگر حرفی درباره تیم ملی پشت سر من باشد به همین دلیل وارد سپاهان شدم تا تجربه جدیدی به دست آورم.

وی اضافه کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا شرایط سپاهان را بهبود بخشیم؛ به طور قطع به جذب بازیکن نیاز داریم اما نمی‌توانیم با توجه به هزینه‌ها، بازیکن خارجی جذب کنیم اما در نیم‌فصل نیز جذب بازیکن دشوار است زیرا تیم‌های مختلف بسته شده‌اند و نمی‌خواهند بازیکنان خود را از دست دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا