گوناگون

نود و هشتمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری برگزار شد

2317666 894به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی؛نود و هشتمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری از تاریخ 14 لغایت 16 خرداد با حضور نمایندگان ارشد 60 کشور جهان در شهر سانتیاگو دکامپستلا اسپانیا برگزار شد.

نود و هشتمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری به ریاست مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور در راس هیات ایرانی تشکیل شد و محمد حسن فدایی فرد سفیر ج.ا.ایران در اسپانیا و مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری کشور در آن حضور یافتند.
 
موضوعات اصلی این نشست گزارش عملکرد مالی و برنامه ای سازمان , تعیین کشورهای میزبان برای نشست های 99 و 100 شورای اجرایی و همچنین بررسی و تصویب در خواست اعضای جدید وابسته بود.

قبل از شروع جلسه شورای اجرایی ، سلطانی فر و هیات همراه در محل سازمان جهانی گردشگری طی جلسه ای با طالب ریفاعی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و معاونین وی در خصوص موضوعات مختلف از جمله گسترش همکاریهای فیمابین , تجربیات و گسترش امکانات آموزشی ، تبادل اطلاعات و نحوه حمایت های آن سازمان از برنامه های گردشگری ایران بحث و تبادل نظر و در پایان جلسه سند همکاریهای مشترک در هشت بند را امضا نکردند.

 همچنین در حاشیه برگزاری اجلاس با تعدادی از وزرای گردشگری کشورهای مختلف از جمله اسپانیا و کرواسی ملاقات ها و مذاکراتی  انجام شد.
 
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا