گوناگون

نوري: شرايط روحي و رواني خوبي نداشتم

پژمان نوري پس از پيروزي 3 بر يک استقلال مقابل الريان اظهار داشت:‌ ما بازي‌هاي خوبي در آسيا انجام داديم و خيلي بدشانس بوديم که نتوانستيم از گروه خود صعود کنيم. در برخي بازي‌ها تمام بازيکنان خود را در اختيار نداشتيم.

وي در مورد اينکه قلعه‌نويي پس از بازي با بازيکنان خداحافظي و يا نکته‌اي گوشزد نکرد، تأکيد کرد: قلعه‌نويي براي مصاحبه به سالن کنفرانس رفت.

بازيکن استقلال در مورد اينکه وضعيت کادر فني چگونه خواهد شد،‌ گفت: وضعيت هيچکس مشخص نيست، خوشبختانه در اين بازي جوانان توانستند خود را به خوبي نشان دهند، اگر مي‌توانستيم در ديدارهاي گذشته نتايج بهتري کسب کنيم هم‌اکنون براي صعود مي‌جنگيديم که متأسفانه اين اتفاق رخ نداد اشتباه خودمان هم بود که اين مسائل به وجود آمد و همچنين در برخي ديدارها بازيکنان اصلي خود را در اختيار نداشتيم.

نوري در مورد اينکه آيا از وضعيت خودش در اين فصل رضايت دارد، ياد‌آور شد:‌ از لحاظ بدني و فوتبالي خوب بودم اما از لحاظ روحي و رواني شرايط خوبي نداشتم و نتوانستم کارايي‌ لازم را داشته باشم خيلي چيزي‌ها دخيل بود که نمي‌توانم هم‌اکنون بگويم زيرا برايم حاشيه درست مي‌شود، دوست ندارم چنين اتفاقي رخ دهد، هرکس که با من کار کرده شرايط اخلاقي من را مي‌داند من در پرسپوليس بازي کردم و همين موضوع تنش‌هايي را به وجود مي‌آورد البته اگر شرايط فرق مي‌کرد و مثلاً توپ‌هايم به گل تبديل مي‌شد شرايط متفاوت بود.

وي در مورد اينکه فصل آينده در چه تيمي بازي خواهد کرد، گفت: هنوز هيچ چيز مشخص نيست و پيشنهادي داده نشده است، اين همه گفتند فوتباليست‌ها قرارداد ميلياردي دارند اما اگر شما چيزي ديديد ما هم گرفتيم، شما ببينيد ما يک قرارداد امضا مي‌کنيم سه درصد حق فدراسيون دارد، پنج درصد ماليات باشگاه، 20 درصد فتح‌الله‌زاده جريمه کرد، 20 تا 30 درصد اداره ماليات کم مي‌کند و 20 درصد هم حق انتقال به باشگاه ديگر. از يک ميليارد قراردادي که من داشتم 300 ميليون دريافت کرده‌ام که با همين مبلغ هم تسويه خواهم کرد آن‌وقت بايد به اداره ماليات که رفتم براي يک ميليارد ماليات را پرداخت کنم. چرا هيچ کارشناسي در اين موضوع صحبت نمي‌کند.

نوري تأکيد کرد: برخي بازيکنان ميلياردي پول گرفته‌اند که نوش جانشان باشد. اما ما که 300 ميليون بشتر دريافت نکرديم و طبق آن هم بايد ماليات پرداخت کنيم. معذرت مي‌خواهم يکسري افراد دوربين دست‌شان گرفته‌اند و با ميکروفن براي فوتباليست‌ها مدارکي جمع مي‌کند و بعد هم عليه آنها مطالبي مي‌گويند همين مسائل باعث مي‌شود که بازيکن به کشورهاي ديگري برود که نام خليج فارس را تغيير مي‌دهند اگر اين اتفاق رخ بدهد بعد انگ ديگري به بازيکن مي‌زند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا