Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

نگاهی به سوپر خودرو«ب‌ام‌و Z4»تیون کارلکس + عکس

به گزارش میهن پست – ب‌ام‌و Z4 به‌تنهایی خودرویی جذاب برای جوانان به شمار می‌آید حال تیونر Carlex Design دستی بر سر و روی این الهه آلمانی کشیده و آن را به مراتب زیباتر از قبل کرده است.

این تیونر از الکانتارا و فیبر کربن به حدی در تریم داخلی این خودرو استفاده کرده که مسلط بر جو داخلی خودرو شده است. در اکثر تیون های این تیونر معروف طراحی داخلی به‌کلی تغییر می‌یابد که در این نمونه فعلی نیز شاهد مشاهده آن هستیم. استفاده از آلکانتارا و چرم سوراخ‌دار، نمای خاصی به صندلی‌های این خودرو بخشیده است. جایگزینی فیبر کربن در تریم و کنسول و فرمان این خودرو نیز زیبایی منحصربه‌فردی را برای این خودرو به ارمغان آورده است. استفاده از این مواد مرغوب در همه جای این خودرو به‌خصوص کنسول وسط و سردنده و صندلی‌های عقب نیز مشهود است.

ب‌ام‌و Z4 تیون کارلکس
ب‌ام‌و Z4 تیون کارلکس

صندلی‌های این خودرو نیز طوری طراحی شده‌اند که نهایت چسبندگی را برای سرنشینان این خودرو به ارمغان بیاورند.

ب‌ام‌و Z4 تیون کارلکس
ب‌ام‌و Z4 تیون کارلکس

البته نمای بیرونی این خودرو نیز دچار تغییراتی شده است تا به زیبایی این خودرو آلمانی بیفزاید. سپر جلو و عقب بهبودیافته و دیفیوزر عقب و جلو فیبرکربنی و اگزوزهای اسپرت الکترونیکی به همراه رینگ‌های سرخ ۲۱ اینچی آلومینیومی این خودرو BMW Z4 را تبدیل به یکی از زیباترین مدل‌های تیون شده این شرکت کرده است.

ب‌ام‌و Z4 تیون کارلکس
ب‌ام‌و Z4 تیون کارلکس

حتی لوگو شرکت BMW نیز دچار تغییر شده و به‌جای پره‌های آبی از پره‌های سرخ استفاده شده است. متاسفانه موتور این خودرو همان موتور نمونه استاندارد است که با حجم ۳ لیتر و آرایش سیلندر V6 توانایی تولید ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتون متر گشتاور را داراست که قادر است این کروکی آلمانی را در عرض ۴٫۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسانده و نهایت سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت (محدود شده) را برای این خودرو به ارمغان آورد.

منبع: autogespot             ترجمه:pedal

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا