گوناگون

گشایش هشت شعبه جدید بیمه تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در یک سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم اردلان شامگاه دوشنبه در جشن تجلیل از مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برای ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان های عجب شیر و هشترود نیز مجوزهای لازم گرفته شده است، ادامه داد: تعامل سازمان تامین اجتماعی با مجلس باعث بهبود وضع بیمه شدگان و بازنشستگان شده است و تامین اجتماعی از حاشیه به مسیر خدمت به مردم بازگشته است.

وی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری را10 هزار و 800 نفر اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به وجود ظرفیت کارگاه های صنعتی و صنفی و توان مدیریتی کارفرمایان کارآفرین در آذربایجان شرقی، می توانیم با ایجاد تعامل صحیح و رفع چالشهای پیش روی تولید از نرخ بیکاری استان بکاهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جشن گفت: خدمت به بازنشستگان از مهم ترین اقدامات تامین اجتماعی است که باید با افزایش امکانات و خدمات ارائه شده به آنها همراه باشد.

محمد تقی پاکزاد همچنین گفت: یکی از موضوعاتی که باید در کشور و فرهنگ ما نهادینه شود استفاده از تجربیات بازنشستگان است که باید جوانان در تمام عرصه ها از آنها استفاده کرده و مسیر درست را انتخاب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا