Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرموتور سيكلت

موتورسیکلت ۲WD پر قدرت و خاص روسی به روایت تصویر

نگاهی به موتور سیکلت پرقدرت و تاشو ۲WD روسی نشان می دهد که همواره خودرو ها و به ویژه موتور سیکلت های جان سخت همیشه به واسطه شرایط خاص آب و هوایی در این کشور ساخته می شوند. موتور سیکلت ۲WD ساخت روسیه نیز که ۸۱ کیلوگرم وزن دارد می تواند با قابلیت هایی که دارد در لیست موتورسیکلت های خاص قرار بگیرد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

بنابراین شاید بهترین موتورسیکلت تاشوی روسی که در طول عمر خود دیده اید ۲wd باشد که به هیچ عنوان لوکس و پر زرق و برق نیست و در قبال آن خاص، پرکاربرد و قدرتمند است.

۲WD یک موتور سیکلت عجیب و غریب است که در قیاس با هم رده های خود قابلیت های فراوانی دارد. از جمله وزن فوق العاده سبک آن که فقط ۸۱ کیلوگرم است می تواند کنترل و قدرت آن را دو چندان کند.

از دیگر قابلیت های ۲WD این است که به واسطه تاشو بودنش مالک آن می تواند به راحتی در کمترین زمان و بخصوص در کمترین جا آن را حمل و یا جابجا کند.

این موتورسیکلت منحصر بفرد به دلیل برخورداری از لاستیک های بسیار پهن خود، مناسب موتورسواری در مناطق خشن ، کوهستانی و سنگلاخی باشد چرا که ۲WD به هیچ عنوان از حرکت باز نمی ایستد و می تواند با سرعتی معادل ۳۵ کیلومتر بر ساعت در چنین مکان هایی حرکت کند و این سرعت بالا در مکان های نامناسب ناشی از قدرت گیربکس قدرتمند آن است.

با نگاهی به ظاهر ۲WD خواهید دیدکه دستگیره های جلویی و انتهایی این موتور بسیار مفید بوده و می تواند از آن در جابه جای وسیله استفاده کرد.

موتورسیکلت ۲WD به دلیل سبکی و چرخ های بزرگش که میتواند قابلیت شنارو بودن در آب را ایجاد کند و در رودخانه نیز می تواند به راحتی عبور کرده و به خاطر ساختار چرخ هایش به صورت شناور بر روی آب خواهد ماند.

ساختار طراحی هندسی و به ویژه مکانیکی موتورسیکلت ۲WD طوری است که قدرت موتور آن با استفاده از زنجیرهایی محکم و کارا به هر دو چرخ جلو و عقب  منتقل می شود تا موتورسیکلت ۲WD بتواند در هر شرایطی خود را از موانع مختلف عبور دهد.

از قابلیت های خاص موتورسیکلت ۲WD این است که اگر شما آن را به مناطقی کوهستانی و یا جنگلی برده اید، هر زمانی که می خواهید به خانه برگردید، می توانید بدون استرس حمل به راحتی و توسط یک پیچ این موتور از هم باز کرد و در عقب ماشین خود و یا واگن استیشن قرار دهید.

قیمت این موتور سیکلت ها حدود ۷۵ هزار روبل روسی است قیمت خواهد داشت اما خبر بد برای علاقه مندان این موتورسیکلت ۲WD این است که تولیدات این شرکت هنوز به تولید انبوه خود نرسیده و برای صادارت به سایر کشورها آماده نیست و جز حمل و نقل بین المللی قرار نمی گیرد. اما به زودی کارت حمل و نقل آن نیز صادر می شود.

با هم در میهن پست تصاویری از موتورسیکلت ۲WD قدرتمند روسی را تماشا می کنیم.

 

منبع     newatlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا