Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

نگاهی به هتل مایا اوبود ریزورت اند اسپا Maya Ubud Resort & Spa در بالی

هتل مایا اوبود ریزورت اند اسپا Maya Ubud Resort & Spa هتلی 5 ستاره در شهر بالی است که در این مطلب از میهن  پست به معرفی آن خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید.

هتل مایا اوبود ریزورت اند اسپا یکی از هتل های یالی در کشور اندونزی است این هتل 5 ستاره دارای رتبه خیلی خوب 8.7 است که برای اقامت بسیار مناسب بوده و این هتل در شهری کاملا توریستی قرار دارد.

اتاق های مجلل باستانی سنتی بالیه با امکانات مدرن، اتاق های تهویه مطبوع و ویلا در Maya Ubud با تلویزیون با کانال های ماهواره ای و مینیبار مجهز شده اند. حمام های اختصاصی حمام و دوش دارند.

مایا ساری ماس، غذاهای بین المللی را در اختیار شما می گذارد، در حالی که مایا ساری آسیایتیک دارای غذاهای آسیایی است. دیگر گزینه های ناهارخوری شامل چای رایگان بعد از ظهر در Bedulu، و همچنین سالادها و تنقلات در رودخانه کافه است

از مهمترین ویژگی های هتل مایا اوبود ریزورت اند اسپا میتوان زمینه و امکانات برای معلولین و مرکز تناسب اندام و اتاق غیر سیگاری و پارکینگ رایگان و رستوران و آبگرم و شاتل فرودگاه و وای فای رایگان و استخر روباز را نام برد .

استراحتگاه مایا اوبادو کمتر از 2 کیلومتر از بازار اوباد و 29 کیلومتر از فرودگاه بین المللی نگوهر رای است بازار اوبود کمتر از 2 کیلومتر و فرودگاه بین المللی نگراه رای 29 کیلومتر با هتل فاصله دارند.

یک سرویس رفت و برگشت رایگان از هتل به مرکز شهر اوبود برگزار می شود. غار فیل به اندازه 17 دقیقه و استودیو یوگا بارن 20 دقیقه پیاده تا هتل مایا اوبود فاصله دارد.

مهمان ها می توانند در مرکز تناسب اتدام ورزش کنند، به بازی های تنیس و یوگا بپردازند. کانتر پذیرش 24 ساعته هتل به زبان های انگلیسی و اندونزیایی صحبت می کنند.

با هم در میهن پست تصاویری از هتل مایا اوبود ریزورت اند اسپا Maya Ubud Resort & Spa را تماشا خواهیم کرد.

منبع: mayaresorts

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا