Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریمحيط زيست

نگهداری طولانی مدت از میوه و سبزیجات با پوشش Edipeel + ویدیو

نگهداری طولانی مدت از میوه و سبزیجات با پوشش Edipeel در حالی ممکن شده است که این پوشش یک ماده گیاهی است که برای کمک به مبارزه با مشکلات زباله‌های مواد غذایی جهانی تولید شده است. محققان در این پژوهش از موادی مانند پوست پرتقال، ساقه و برگ‌ها برای ایجاد یک پوشش پودر مانند استفاده کردند که از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می‌کند. در ادامه با میهن پست همراهش شوید.

با این حال پوشش Edipeel در واقع برای نگهداری طولانی مدت از میوه و سبزیجات تولید شده است فاقد مزه بوده و با محدود کردن دو عامل مهم مانند از دست دادن آب و اکسیداسیون که باعث خرابی مواد غذایی می‌شوند ، عمر این محصولات را افزایش می‌دهد و به عنوان مثال از این پوشش می‌توان بر روی یک دسته موز استفاده کرد و رسیده و له شدن آن را به تعویق انداخت.

این در حالی است که علاوه بر استفاده از پوشش Edipeel برای نگهداری طولانی مدت از میوه و سبزیجات می‌توان از این پوشش خاص بر روی سبزیجات نیز استفاده کرد و در زمان لزوم از آن ها به صورت کاملا تازه در پخت و پز بهره برد.

البته باید گفت که پوشش Edipeel در واقع یک نوع ماده پودر مانند شبیه به شکر است که در بسته های کوچک توزیع شده و حمل نقل ، نگهداری و مهمتر از همه استفاده از آن بسیار آسان است و در نگهداری طولانی مدت از میوه و سبزیجات به شکلی جادویی عمل می کند.

در این میان شرکت سازنده پوشش Edipeel که تست نگهداری طولانی مدت از میوه و سبزیجات آن با موفقیت ثبت شده است ، ادعا می‌کند که پودر تولید شده توسط آن ها می‌تواند زباله‌های حاصل از مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات را به شدت کاهش دهد و همچنین پوشش Edipeel می‌تواند به کشاورزانی که محصولات آن ها پس از برداشت و قبل از رسیدن به بازار فروش آسیب دیده و از بین می‌رود ، کمک بسزایی کند.

البته فراموش نشود که این پودر جادویی نگهداری طولانی مدت از میوه و سبزیجات توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تائید شده و سازندگان آن قصد دارند تا محصول خود را به تولید انبوه برسانند.

 

منبع   apeelsciences

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا