دسته‌بندی نشده

هتل باروت لارا Barut Lara آنتالیا را تماشا کنید

هتل باروت لارا Barut Lara هتلی 5 ستاره در شهر آنتالیا است. این هتل مورد علاقه گردشگران ایرانی در این شهر است. برای تماشای تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

اتاق های بزرگ این هتل بالکن وسیعی نیز دارند که با میز و صندلی مجهز هستند. در هر اتاق می توانید اتاق نشیمن جداگانه، تلویزیون ال سی دی، دی وی دی پلیر و یخچال کوچکی را مشاهده کنید. مهمانان می توانند در مرکز مانولیا و تالاسو استراحت کنند و از امکانات سونا و مرکز زیبایی آن استفاده کنند.

علاقه مندان به فعالیت های پرتحرک نیز می توانند با تنیس، اسکوآش، ژیمیناستیک، گلف و یا ورزش های آبی سرگرم شوند. رستوران های این هتل غذاهای بین المللی و محلی ترکیه را با مهارت خاصی تهیه می کنند و می توانید غذای خود را در فضای باز یا در ساختمان میل کنید.

یک شیرینی پزی نیز برای طبخ شیرینی های لذیذ ترکیه ای فراهم شده و 5 کافه برای سرو نوشیدنی های متنوع آماده ی سرویس دهی است. برنامه های سرگرم کننده ی این هتل توسط تیم انیمیشن و با همراهی موسیقی زنده هر شب در کلوپ مخصوص هتل اجرا می شوند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به سالن تنیس و اسکواش، سالن بدنسازی، مینی گلف، ورزش‌های آبی و غیره اشاره کرد. باروت لارا دارای 465 واحد لوکس و مجلل است و همه اتاق‌ها دارای بالکن‌های بزرگ مجهز به میز و صندلی هستند.

هر اتاق دارای یک تلویزیون ماهواره‌ای، تختخواب، پخش دیویدی (در صورت درخواست) و مینی‌بار برای راحتی مهمانان است. هتل دارای 8 رستوران است. این رستوران ها در داخل و فضای باز هتل قرار دارند و طیف وسیعی ار غذاهای سنتی ترکیه و غذاهای بین المللی را سرو می‌کنند.

5 کافه زیبا نیز در هتل وجود دارد که در آنها می‌توانید انواع شیرینی‌ها و کیک‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های پرطرفدار و گوارا را نوش جان کنید. این هتل تنها 10 کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و پرسنل هتل به زبان‌های ترکی، انگلیسی، روسی و آلمانی صحبت می‌کنند.

باهم در میهن پست تصاویری از هتل باروت لارا Barut Lara را تماشا خواهیم کرد.

منبع: barutlara

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا