Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

هتل تکسیم لایف پلاس Taksim Life Plus در شهر استانبول

هتل تکسیم لایف پلاس Taksim Life Plus یکی از هتل های 4 ستاره در شهر استانبول است که در سفر به این شهر می توانید در آن اقامت داشته باشید. برای آشنایی با این هتل در ادامه با ما همراه شوید.

هتل تکسیم لایف پلاس در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد و جزو هتل های پر طرفدار این منطقه به شمار می آید. با توجه به زیبایی های بی نظیر شهر استانبول سفر به ترکیه با اقامت در این هتل و بازدید از جاهای دیدنی این شهر بسیار جذاب خواهد بود.

هتل تکسیم لایف پلاس فقط 200 متر از خیابان معروف استقلال فاصله دارد. فاصله این هتل تا قلب استانبول ، میدان تکسیم ، نیز 350 متر می باشد. این هتل دارای تراس به سوی نمایی از شهر می باشد و اینترنت Wi-Fi در سرتاسر هتل رایگان می باشد.

اتاق های هتل تکسیم لایف پلاس همگی دارای تهویه کننده هوا ، مینی بار ، تلویزیون و ماهواره ، صندوق امانات به سایز یک لپ تاپ می باشد و حمام اختصاصی هر اتاق نیز مجهز به دوش و سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است که می توانید از آنها بهره ببرید. صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می شود.

رستوران فضای باز هتل با نمایی پانورامیک از شهر انواع غذاها را سرو می کند. خدمات تمیز کردن اتاق ها روزانه انجام می گیرد. ایستگاه متروی تکسیم 300 متر از این هتل فاصله دارد.

از این ایستگاه به راحتی می توانید به منطقه تاریخی سلطان احمد بروید.فرودگاه بین المللی آتاتورک در فاصله 20 کیلومتری هتل تکسیم لایف پلاس قرار دارد و خدمات ترنسفر فرودگاهی نیز با هزینه جداگانه انجام می گیرد. منطقه بیوگلو برای افرادی که به شبگردی ، غذاخوردن و خرید کردن علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد

باهم در میهن پست تصاویری از هتل تکسیم لایف پلاس Taksim Life Plus را تماشا خواهیم کرد.

منبع: booking

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا