گوناگون

هدف برنامه‌های غدیر انتقال فرهنگ علوی به جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کارگر صبح دوشنبه در جشن غدیر در بوشهر اظهار داشت: عید غدیر روزی بسیار بزرگ برای مسلمانان است و فرصتی مناسب برای تبیین هر چه بهتر امامت، ولایت و واقعه غدیر است که باید برنامه‌های مناسبی را برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: برگزاری برنامه‌هایغدیر را به صورت مردمی پیگیری کرده ایم و هدف این است که این ایام نیز مانند برنامه‌های تاسوعا و عاشورا به صورت مردمی برگزار شود.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر با تاکید بر اینکه تلاش شده تا برنامه های مربوط به عید غدیر جدی و با محتوا برگزار شود، اذعان داشت: در این برنامه‌ها به دنبال سازمانی کردن و اداری کردن آنها نیستیم و از ظرفیت‌های مردمی استفاده می‌کنیم.

بازسازی واقعه غدیر به وسیله سپاه امام صادق (ع) در 8 شهرستان

وی از بازسازی واقعه غدیر به وسیله سپاه امام صادق (ع) در هشت شهرستان استان بوشهر خبر داد و افزود: این آئین در مساجد، حسینه‌ها، امامزاده‌ها و هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

کارگر با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان، خاطرنشان ساخت: باید در مقابل دسیسه‌های استکبار جهانی هوشیار باشیم و از اعتقادات خود دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان علاوه بر ابعاد نظامی در ابعاد فرهنگی و جنگ نرم نیز اعتقادات و باورهای مسلمانان را هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: راه اندازی شبکه های مختلف ماهواره ای از جمله راه‌های دشمنان برای ضربه وارد کردن به اسلام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا