گوناگون

هفتمین همایش سراسری بهداشت روانی دانشجویان در اصفهان پایان یافت

81162434 5692607

به گزارش ایرنا، این همایش با حضور یکهزار شرکت کننده و با هدف شناخت و اطلاع از آخرین روش های علمی و کاربردی ارتقای سلامت روانی دانشجویان از طریق تبادل تجربیات بین متخصصان و کارشناسان دانشگاهی و شاغلین مراکز مشاوره برگزار شد.

از بین یکهزار و 800 عنوان مقاله رسیده به دبیرخانه این همایش، 440 مقاله پذیرفته شد.

همچنین از بین مقاله های پذیرفته شده 92 مقاله بصورت سخنرانی و 356 مقاله بصورت پوستر ارایه شد.

بیشترین مقالات ارایه شده در این همایش درباره بهداشت روانی و شیوع شناسی اختلالات، مسائل تحصیلی و شغلی، سوء مصرف مواد و درمان و مداخله بود.

این همایش شب سه شنبه با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.

«مجتبی کریمیان»دبیر اجرایی همایش بهداشت روانی دانشجویان روز سه شنبه به ایرنا گفت : ضرورت ارتقای کیفیت ، شفافیت و رضایت در ارایه خدمات مراکز مشاوره دانشگاه ها در راستای اهداف دولت و استفاده بیشتر از ظرفیت های اساتید مجرب از موار مطرح شده در این همایش بود که در بیانیه پایانی نیز مورد تاکید قرار گرفت .

وی ادامه داد: همچنین ارتقای سطح طرح های در دست اجرا در مراکز مشاوره دانشجویی مانند طرح تعامل با خانواده، استفاده بیشتر از ظرفیت های دانشجویی با رویکرد اجتماع محور و حرکت مراکز مشاوره به سمت مشاوره با رویکرد مسیر شغلی در این بیانیه مورد تاکید قرار گرفت.

کریمیان با بیان اینکه هفتمین همایش بهداشت روانی دانشجویان در سطح خوب و رضایتمندی برگزار شد اظهار کرد: مکان برگزاری دوره بعدی این همایش سال آینده مشخص می شود.

به گزارش ایرنا در این همایش هفت میزگرد تخصصی نیز در زمینه های پیشگیری از مصرف مواد در دانشگاه ها،مسئله ازدواج، خوابگاه، حقوق، مشاوره تحصیلی و شغلی، فضای مجازی و چالش های مدیریت بحران مسایل اجتماعی فعالیت داشت .

هفتمین همایش بهداشت روانی دانشجویان با همکاری دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان روزهای 21 و 22 اردیبهشت امسال در این دانشگاه برگزار شد.

ت/7148 / 556

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا