گوناگون

هلاکت دو سرکرده یک باند شرارت در فارس

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدعلی گودرزی ظهر جمعه در نشستی خبری با اشاره به درگیری مسلحانه پلیس با اشرار در نیمه شب یکشنبه در منطقه کوار بیان کرد: این افراد شرور از سال 85 چندین مورد قتل ، آدم ربایی، سرقت مسلحانه و… داشته اند و در این چند مورد شش نفر را در منطقه به قتل رسانده بودند.

وی اضافه کرد: اعضای این باند شرارت در 15 اسفندماه سال گذشته نیز یک سرباز وظیفه را نیز به شهادت رسانده و سپس متواری شده بودند.

سردار گودرزی گفت: اعضای این باند در 15 شهریور ماه سال 90 نیز یک زندانی را فراری و دو مامور زندان را نیز مجروح کرده بودند همچنین این دو نفر ازسال 85 تا شب گذشته ساعت دو بامداد که به هلاکت رسیدند، در سطح استان شرارت می کردند.

وی گفت: اعضای این باند همچنین به حمل سلاح گرم  وسرد طی این سالها اقدام کرده بودند و در این مدت از دوربین های بسیار پیشرفته در کوههای استان برای تحت کنترل قرار دادن افراد بهره می جستند.

2(162)

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پلیس آگاهی برای دستگیری این افراد وارد شده و در یک عملیات و درگیری مسلحانه آنها را به هلاکت رساند.

وی با اشاره به اینکه سرکرده های این باند طی این سالها تهدید جدی برای مردم به حساب می آمدند، بیان کرد: مقامات انتظامی و سیاسی و قضایی طی این سالها دستگیری  این دو شرور را در دستور کار خود داشتند.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این خصوص سه نفر  قبلا دستگیر شده بودند، اظهار داشت:  این افراد در یک عملیات منسجم به هلاکت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه اعضای این باند اخیرا یک نفر را در شیراز گورگان گرفت بودند، بیان کرد: طی  هماهنگیهای صورت گرفته با دستگاه قضایی دیگر اعضای این باند به سزای اعمال خود خواهند رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا