گوناگون

ولایت رکن رکین حرکت جامعه به سمت سعادت و رستگاری واقعی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده عصر دوشنبه در مراسم جشن عید غدیر  افزود: فرهنگ غدیر، فرهنگ ارزش ها و معنویت ها است.

وی همچنین با اشاره به لزوم ولایت در جوامع اسلامی اظهارداشت: ولایت فقیه امروز در دوران غیبت امام عصر (عج) رکن رکین جامعه اسلامی است تا جامعه اسلامی به سمت سعادت و رستگاری واقعی حرکت کند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به جایگاه بی نظیر ولایت در هدایت امت اسلامی را یادآور شد و گفت: ولایت رکن رکین حرکت جامعه به سمت سعادت و رستگاری واقعی است.

وی تاکید کرد: در این زمینه همه وظیفه دارند تا نسل جوان و نوجوان خود را با فرهنگ غنی غدیر و اصل ولایت آشنا کنند.

گلمیرزاده در ادامه با بیان اینکه در غدیر و مبانی معنوی و ارزشی این فرهنگ مفاهیم فاخری نهفته است، افزود: اگر جلوه های مختلفی از این فرهنگ غنی اسلام تبیین و تشریح شود جوامع اسلامی سلامت حقیقی خود را پیدا می کند.

وی با بیان اینکه عید غدیر از مهم ترین اعیاد مسلمانان است، اذعان داشت: در این ایام باید به اصل ولایت توجه شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر انتقال پیام غدیر به نسل های جوان و آینده تصریح کرد: غدیر فرهنگی غنی که تبیین و تقویت این مهم در جامعه امروز مسئله ای ضروری است.

وی همچنین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با پیروی از امامت و ولایت و به برکت خون شهدا تاکنون در عرصه های گوناگون سربلند بوده است، یادآورشد: نظام امامت و ولایت به عنوان الگویی موفق در اختیار دنیا قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا