گوناگون

همایش جشن امید در برج میلاد برگزار شد

81200287 5759257

به گزارش خبرنگار ایرنا شامگاه جمعه همایش جشن امید با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به همراه تعداد کثیری از خانواده های کارکنان این شورا، در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان تداوم برگزار این نوع همایش ها گفت: نخستین باری است که این همایش با حضور خانواده های کارکنان این شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است.

احمد مسجد جامعی با اشاره به ارائه گزارشی مختصر از شورا، اظهار کرد: تعداد اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران با افزایش دو برابری نسبت به دوره قبل 31 نفر است.

وی افزود: با اضافه شدن سه کمیسیون نظارت و حقوقی؛ معماری و شهرسازی و سلامت، محیط زیست و خدمات شهری به کمیسیون های برنامه و بودجه؛ فرهنگی و اجتماعی و عمران و حمل و نقل در این دوره شورا شش کمیسیون فعال است.

جامعی با اشاره به اینکه هم تعداد اعضا و هم تعداد کمیسیون ها در این دوره دو برابر شده است، گفت: قسمت پشتیبانی اداری این شورا نیز به تبع این افزایش باید دو برابر می شد که این کار صورت نگرفته است.

وی افزود: همکاران اداری شورا نیز به ازای این افزایش میزان ساعت و حجم کارخود را اضافه کردند تا این تفاوت حاصله را با افزایش کیفیت کارشان جبران کنند.

مسجد جامعی ضمن تشکر از خانواده های کارکنان اداری شورای شهر افزود: اگر توفیقی در کار اعضای این شورا وجود دارد به دلیل خانواده های کارکنان است که فضای پر از آرامش را تامین می کنند تا این افراد در فعالیت های خود موفق باشند.

وی با تاکید بر اینکه در دبیرخانه شورا باید کارهایی انجام شود، گفت: یکی از این فعالیت ها افزایش کیفیت کار است که با برنامه ریزی و آموزش همکاران در حال اجرا است.

مسجد جامعی در ادامه افزود: از طرفی خدمات رفاهی شورا نیز باید قانونمند و ارتقا داده شود یعنی اختلاف حقوق و مزایایی بین کارکنان مختلف شورا وجود نداشته باشد و در صورت افزایش معنادار و قابل دفاع باشد.

وی با اشاره به راه اندازی تعاونی مصرف کارکنان شورا اسلامی شهر تهران، گفت: از دیگر برنامه های این شورا ایجاد تعاونی مسکن است که در حیطه مسئولیت معاون شورا قرار داده شده است که تا سال آینده گزارش عملکرد آن در چنین مراسمی ارائه خواهد شد.

همایش جشن امید شامگاه جمعه از ساعت 17 تا 24 با حضور احمد مسجد جامعی، ولی الله شجاع پوریان، پرویز سروری، سید عبدالحسین مختاباد و ابوالفضل قناعتی به ترتیب رییس، معاون و اعضای شورای اسلامی شهر تهران و جمع کثیری از خانواده های کارکنان این شورا در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

تهرام/1699/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا