گوناگون

همایش علمی چرم فردا در تبریز برگزار می‌شود

نخستین همایش علمی بین‌المللی چرم با هدف حل مشکلات موجود در مدیریت زنجیره تامین، فردا در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، دبیر علمی این همایش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این همایش با همکاری اتحادیه صنعت چرم استان، دانشگاه هنراسلامی تبریز و جهاد دانشگاهی استان برگزار می‌شود.

حسین بوداقی با اشاره به ارسال 132 مقاله به دبیرخانه این همایش گفت: بعد از بررسی‌های صورت گرفته 57 مقاله به عنوان مقالات برجسته برای چاپ در کتاب این همایش انتخاب شد.

وی از حضور کارشناسان چرم پنج کشور دنیا در این همایش خبر داد و افزود: در طی این همایش چهار مقاله خارجی و شش مقاله داخلی ارائه خواهد شد.

بوداقی با بیان این‌که اقدامات اولیه این همایش از دو سال پیش آغاز شده است، افزود: اطلاعات مربوط به مشکلات صنعت چرم جمع‌آوری شده و طرح اولیه مورد تصویب قرار گرفت.

وی تاکید کرد: این همایش در پنج محور اصلی مدیریت، حسابداری، اقتصاد، صنایع پشتیبان چرم و صنایع علوم دامی و صنعت پوست برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف این همایش حل مشکلات موجود در مدیریت زنجیره تامین و چرخه ارزش چرم است که می‌تواند به عنوان یکی از عوامل محرک در اقتصاد کشور نقش ایفا کند.

این همایش یک روزه که به طور متناوب و سلسله همایش ادامه خواهد داشت، 13 مرداد ماه سال جاری در دانشگاه هنر اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا