گوناگون

اکثر روستاهای باشت با کمبود آب مواجهند

معاون فرماندار شهرستان باشت گفت: اکثر روستاهای این شهرستان با کبود آب مواجهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کهگیلویه و بویراحمد، یزدان محمدی در نشست با فرمانداران استان افزود: هرگونه کمبود در هر شهرستان به معضل اجتماعی تبدیل می‌شود و افت ولتاژ برق در این شهرستان نیز وجود دارد.

وی اظهارکرد: به دلایل ضعف مدیریتی درگذشته و کمبود اعتبارات در زمینه زیرساخت‌ها با مشکل مواجهیم.

معاون فرماندار شهرستان باشت خاطرنشان کرد: کمبود اعتبارات فرهنگی و عمرانی و عدم توانایی در پرداخت مطالبات مردم در این شهرستان بیداد می‌کند.

محمدی تصریح‌کرد: ادارات و سازمان‌های دولتی شهرستان در زمینه نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات اداری در این شهرستان با مشکل مواجه هستیم که با وجود این مشکلات نمی‌توانیم رضایتمندی مردم را با خدمات‌دهی بدست آوریم.

وی ادامه‌داد: خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون غیرقابل توصیف بوده و اما اگر کاری در شهرستان‌هایی مثل باشت انجام نشده به ضعف مدیریتی و کمبود اعتبارات بر می‌گردد.

معاون فرماندار شهرستان باشت بیان‌کرد: یکی از مشکلات اساسی شهرستان باشت عدم پوشش شبکه‌های تلویزیونی در مناطق روستایی است و وقتی در محروم‌ترین روستاهای این شهرستان ماهواره نفوذ کرده است مسئولان صدا و سیما باید بیش از این خدمات‌رسانی داشته باشند.

محمدی با بیان اینکه سینما در این شهرستان تعطیل است، عنوان‌کرد: در سال‌های گذشته نمایش‌های هنری و تئاتر در این شهرستان به نمایش گذاشته می‌شد اما در سا‌ل‌های اخیر هیچ خبری از تئاتر و نمایش فیلم‌های سینمایی هم نیست.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا