گوناگون

همایش مدیران ستادی حج در مشهد برگزار می شود

81204640 5766897

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با پایان یافتن نام نویسی از زائران حج تمتع و آغاز برنامه های اجرایی حج، نخستین همایش مدیران ستادی ونهادهای همکار سازمان حج و زیارت در عملیات حج 1393 در مشهد مقدس برگزار می شود.

طبق جدول اعلام شده، این همایش از ساعت هشت روز چهارشنبه آغاز خواهد شد و حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلی قاضی عسکر» نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و «سعید اوحدی» رییس سازمان حج وزیارت در آن سخنرانی خواهند کرد.

** برگزاری همایش روحانیان کاروان های حج تمتع خراسان

همچنین همایش روحانیان کاروان های حج تمتع استان خراسان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت و سرپرست حجاج ایرانی، روز جمعه 30 خرداد ماه از ساعت 9 در محل سالن همایش های حج وزیارت مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

** سخنرانی سرپرست حجاج ایرانی در جمع زائران امام هشتم(ع)

همچنین نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت و سرپرست حجاج ایرانی در سفر چهار روزه به مشهد مقدس، افزون بر سخنرانی در جمع مدیران ستادی حج و روحانیون کاروان ها، به مدت چهار شب – از سه شنبه 27 خرداد ماه – از ساعت 20:30 در جمع زائران و مجاوران امام هشتم(ع) در رواق امام خمینی(ره) حرم امام رضا(ع) سخنرانی خواهد داشت.

اجتمام(1) ** 7268 ** 1071

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا