Mihanpostپیشنهاد سردبیر

هواپیمای خورشیدی Solar Impulse 2 به پنسیلوانیا رسید؟

هواپیمای خورشیدی Solar Impulse 2 که در حال سفر به دور دنیا بود بعد از یک پرواز ۱۷ ساعته وارد فرودگاه لی های ولی در  پنسیلوانیا شد . این پرواز سیزدهمین بخش از سری سفر های هواپیمای خورشیدی بود که با موفقیت به اتمام رسید برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید.

هر روز اخبار بیشتری را  از رسانه های مختلف در مورد هواپیمای  Solar Impulse 2 می شنویم . در گذشته در میهن پست برای شما اخبار آغاز سفر بدون توقف Solar Impulse 2  را پوشش دادیم و حالا در ادامه سری گزارش های سفر این هواپیمای خورشیدی به پنسیلوانیا رسیده ایم .

فرود در فرودگاه لی های ولی در  پنسیلوانیا  سیزدهمین بخش سفر Solar Impulse 2 به دور دنیا است این هواپیما در این سفر مسافت ۱۰۳۲ کیلومتری را در ۱۷ ساعت طی کرده و با اختلاف بسیار کمی نسبت به زمان تخمین زده شده برای این سفر فرود آمده است . هواپیمای خورشیدی ده دقیقه زودتر از زمان معین به فرودگاه رسید.

خلبان این هواپیما در این بخش سفر آقای برنارد پیکارد بود که ماموریتش را به خوبی از فرودگاه  دیتون شهر اوهایو در آمریکا آغاز و در پنسیلوانیا   به پایان رساند.

سفر های Solar Impulse 2  به دور دنیا ماجراجویانه و بسیار هیجان انگیز  است . این هواپیما توسط یک شرکت سویسی و با پشتیبانی گوگل ساخته شده و اگر اتفاق بدی نیوفتد قرار است سفر خود را با عبور از اروپا و آفریقا ادامه دهد .هواپیمای  Solar Impulse 2  در مارس سال ۲۰۱۵ سفر خود را از ابوظبی آغاز کرد و در همین شهر هم این سفر پر ماجرای خود را به پایان می رساند.

هواپیمای Solar Impulse 2 بعد از یک پرواز ۶۲ ساعته روی اقیانوس آرام برای چند ماهی به علت خرابی باتری هایش غیر قابل استفاده بود و حالا دوباره به کار افتاده.

هواپیمای خورشیدی در سفر بعدی به نیویورک رفته و قرار است در فرودگاه جان اف کندی فرود بیاید.

منبع : gizmag

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا