گوناگون

هیج تماسی را از دست ندهید/ لرزش انگشتر با برقراری هر تماس تلفنی 

به گزارش خبرگزاری مهر، سنگ جواهر این انگشتر که رینگلی نام گرفته یک ویژگی پنهان دارد یعنی می تواند تماس گرفته شده با تلفن هوشمند را به کاربر خود اطلاع دهد.

وقتی کسی به تلفن هوشمند شما تماس بگیرد یا پیامک بدهد این انگشتر می لرزد و چشمک می زند ؛ حتی نوتیفیکشن های ارسالی به صفحات اجتماعی نیز به همین روش اطلاع رسانی می شود.

Untitled 2(129)

همچنین می توان رنگ خاص را به هر یک از دوستان موجود در دفتر تلفن همراه اختصاص داد و بدون آنکه نیازی باشد تلفن را از جیب یا کیف خود خارج کنید از روی رنگ انگشتر وی را شناسایی کنید.

رینگلی از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند متصل می شود و وقتی کسی با تلفن شما تماس بگیرد این انگشتر می لرزد و روشن می شود. از این رو اگر تلفن همراه در ته کیف فرد باشد و صدایش شنیده نشود، کاربر هیچ تماسی را از دست نمی دهد.

“کریستینا مرکاندو” مبتکر این انگشتر می گوید افرادی که دوست ندارند در محیط های اجتماعی تلفن همراه خود را دائما دستشان بگیرند یا روی میز قرار دهند فقط کافی است حواسشان را به انگشتر خود بدهند.

Untitled 3(83)

هدف از ساخت این انگشتر ملموس تر کردن حضور فناوری در زندگی اعلام شده است.

این فناوری با سیستم عامل های اندروید و iOS  کار می کند و هر زمان تماس تلفی، یادآور تقویمی یا ایمیلی به تلفن هوشمند وارد شود، این انگشتر مانند لرزش تلفن همراه، می لرزد.

امکان اختصاص رنگ، تعیین تعداد لرزش و سفارش شکل انگشتر وجود دارد. قیمت این انگشتر 145 دلار تعیین شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا