گوناگون

واکنش خليليان به جدايي بازيکنان سپاهان

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي باشگاه سپاهان، مهرزاد خليليان در يادداشتي خطاب به هواداران و دوستداران باشگاه تاکيد کرده که سپاهان فراي هر نام و شخصي سپاهان است و به مسير توفنده و بالنده خود ادامه مي دهد.

در اين يادداشت آمده است: با سلام حضور کليه مخاطبان ،دوستداران و هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و همه عزيزاني که به نوعي نگران و دلواپس رخدادهاي مختلف در باشگاه محبوبشان هستند.شايد مي­بايست زودتر از اين آغاز به نگارش اين سطور مي‌کردم .به هر تقدير برخي موارد رخ داده جرقه‌هايي در ذهن و فکرم ايجاد نمود تا از اين طريق سخني با مخاطبين داشته باشم . گرچه بسيار مناسب است تا اين گپ و گفت­‌ها به گفت و شنود تبديل شده و بتوانيم نظرات شما را نيز بشنويم و از آنها بهره مند شويم.احتمالاً با من هم عقيده­ايد که تقريباً با گذشت 6 دهه از قدمت باشگاه ،سپاهان به نهادي تبديل شده که داراي هويتي ثابت و کم نظير و شخصيتي مستقل و پابرجا بوده و طبعاً تغييرات در سطح مديريتي و يا حتي در سطوح ديگر نمي­‌تواند برپايه هاي استوار اين يادگار ارزشمند کمترين آسيبي وارد نمايد . چرا که سپاهان مرز ها را درنورديده و در اعماق جان و قلب دوستدارانش نفوذ کرده و به عنوان يک ميراث فرهنگي در آب و خاک اصفهان نفس مي­کشد و در کشور عزيزمان ايران، به عنوان يک باشگاه تمام عيار و حرفه­‌اي و در آسيا صاحب يک جايگاه ويژه و يک کلاس خاص است.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان طي حيات خويش که ثمره سالها تلاش و رنج گروهي عاشق و دلباخته در طول اين شصت سال بوده روز به روز و برهه به برهه راه هاي طولاني را طي و فراز و نشيب­‌هاي فراواني را تجربه کرده و با تلخي­‌ها و شيريني هاي متعددي مواجه شده ، اما هيچگاه از روياهاي خويش دست برنداشته و با سخت­کوشي و همدلي ، صحنه‌­هاي غرور انگيز و افتخارآفريني را خلق نموده است .پس واضح و روشن است که با انتقال و خروج يکي دوبازيکن از تيم فوتبال بزرگسالان نيز نه تنها خدشه­اي بر پيکره استوار باشگاه وارد نخواهد شد بلکه با کسب تجربه و اتخاذ تصميمات به موقع و برنامه­‌ريزي‌هاي دقيق ، شرايط را مي­‌توان به نفع باشگاه تغيير داده و اثبات کرد­ که همراه سپاهان ماندن ، شايستگي و لياقت خود را مي­‌طلبد و بر همين اساس است که مي­‌توان اذعان نمود سپاهان ، سپاهان است .

اين نام نه تنها در يک تعريف و يا توصيف نمي­گنجد بلکه عرصه دلاوران ، جوانمردان و غيورمرداني است که آن را با عشق مي نويسند و با قلب خويش احساس مي‌کنند .پس کساني‌که فکر مي­کنند سپاهان را ترک کرده­اند ، عملاً در مي­يابند که سپاهان آنان را ترک نموده چون سپاهان ترک کردني نيست و اين باشگاه است که با جذابيت خويش ، هويت يافته و شخصيت و بزرگي خود را به ديگران نشان داده است . بنابراين باز اين سپاهان است که مي­‌ماند نه اشخاص و نام­‌ها .پس سلام ما بر پايه‌­گذاران فهيمي که از همه چيز خويش براي سپاهان گذشتند و درود بر پيشکسوتان ،حاميان مالي، هواداران ،اصحاب رسانه ، بازيکنان و مربيان فهيم و ارزشمندي که بر عهد خويش پايدار مانده و هيچگاه به چيزي جزء سپاهان نيانديشيدند و از اين روست که به گمان ما سپاهان از همه ما والاتر است. از مربيان ، ورزشکاران ،مديران و …. چون سپاهان تاريخ ، هويت و فرهنگ ماست .

پس همه طلايي دلان و سپاهاني ها دست در دست يکديگر ، متحد و همصدا پيش بسوي قهرماني در ايران و آسيا .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا