گوناگون

واکنش نظري جويباري به بيانيه باشگاه نفت

علي نظري جويباري در ابتدا در خصوص جذب بازيکنان جديد و اينکه گفته مي‌شود مهدي کريميان با استقلال مذاکره کرده است،‌گفت: ما در حال رايزني براي جذب بازيکنان مدنظرمان هستيم و به همين دليل فعلا نامي از بازيکنان نخواهيم برد اما طي چند روز آينده نام بازيکناني که جذب کرديم را به صورت رسمي اعلام خواهيم کرد.

به نقل از فارس، وي در خصوص مذاکرات باشگاه استقلال با عليرضا بيرانوند و بيانيه باشگاه نفت تهران گفت: من نمي‌دانم مسئولين محترم باشگاه فرهنگي ورزشي نفت تهران چقدر از قوانين فيفا اطلاع دارند ولي تا آنجا که من مي‌دانم بندي در آئين نامه فيفا وجود دارد که در فصل نقل و انتقالات همه باشگاه ها مي توانند با بازيکنان مدنظر خود مذاکره کنند.

وي افزود:‌ما کار خلافي انجام نداده‌ايم و به باشگاه نفت نامه نوشتيم و از طريق قانوني براي جذب بيرانوند عمل کرديم اما فکر مي‌کنم مسئولان باشگاه نفت اين کار ما را با شعار پاسخ دادند. سؤال من اينجاست اگر کار ما غيراخلاقي است پس چرا باشگاه نفت با ايمان مبعلي که با استقلال قرارداد يکساله دارد مذاکره کرده است؟ حداقل اين است که ما اينقدر شهامت داشتيم گفتيم بيرانوند را مي‌خواهيم و مسئولين نفت هم خيلي راحت مي توانستند جواب نامه ما را بدهند و بگويند ما به اين بازيکن نياز داريم و او را به استقلال نمي‌دهيم.

نظري ادامه داد:با اين جواب ديگر نيازي به اين همه سر و صدا نبود. ما چون در فصل نقل و انتقالات هستيم با وجود آنکه مبعلي با استقلال قرارداد داشت، نسبت به مذاکره او با نفت تهران واکنشي نشان نداديم. ما اول نظر بيرانوند را پرسيديم و او ابراز تمايل کرد و به همين دليل، به باشگاه نفت نامه زديم اما اگر بيرانوند تمايل نداشت به استقلال بيايد نامه نوشتن ما هم بي فايده بود.

معاون ورزشي باشگاه استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه نفت فقط بلدند در مواقع حساس بيانيه بدهند در حالي که آنها اطلاع دقيقي از قوانين ندارند. دوستان سال گذشته هم در مورد يکي از بازيکنان ما بيانيه نوشتند و بعد از آن شروع به عذرخواهي کردند. اين کارها از نظر ما قديمي شده و درست نيست. من از مسئولان نفت مي‌خواهم اين همه هياهو نکنند چون اين مسئله به ضرر آنها تمام خواهد شد.

وي در ادامه تاکيد کرد:‌مسئولان باشگاه نفت که ادعاي فرهنگ‌سازي و اخلاق را مي‌زنند پاسخگوي اين موضوع باشند که چرا آرش رضاوند بازيکن فصل گذشته استقلال که نيم فصل به صورت قرضي به نفت تهران رفته، قراردادش به صورت سه ساله ثبت شده است؟! قرارداد آرش رضاوند به صورت 6 ماهه توسط فتح‌الله‌زاده و اميري براي باشگاه نفت صادر شده ولي نمي‌دانم چرا اين قرارداد سه ساله ثبت شده است. خدا شاهد است که ما هم به خاطر اين بازيکن 18 ساله از حق استقلال گذشتيم و واکنشي نشان نداديم. اي کاش شما هم محترمانه مي‌گفتيد رضايتنامه بيرانوند را نمي‌دهيم نه اينکه اول اطلاعيه بدهيد و آشوب به پا کنيد. اين مسائل براي مطرح کردن عنوان شده و من تا آخرين لحظه اعتقاد دارم کارم را درست انجام دادم. در نهايت هم در واپسين‌ روزهاي ماه شعبان و در آغاز ماه مبارک رمضان همه دوستان را به صداقت و راستگويي دعوت مي کنم تا خدمتگذار فوتبال باشيم.

معاون ورزشي باشگاه استقلال در خصوص جدايي سيدمهدي رحمتي از استقلال و اينکه از قول او نوشته شده بود رحمتي به استقلال خيانت کرده بود گفت:‌هرگز چنين حرفي نزده بودم چون به بازيکن احترام مي‌گذارم. اين حق رحمتي بوده که با تيم‌هاي ديگر مذاکره کند چون او بازيکن آزاد است همانطور که حق باشگاه استقلال بود که با سوشا مکاني و ديگر بازيکنان مذاکره کند. من براي رحمتي احترام قائلم ولي قبلا هم گفتم يک بازيکن نمي‌تواند شرط‌هاي غيرمنطقي براي باشگاه بگذارد الان هم حرفم اين است همه زير پرچم خدا و سپس باشگاه استقلال کار مي‌کنيم.

وي همچنين در خصوص نگراني هواداران استقلال مبني بر جانشين رحمتي گفت:من به هواداران قول مي‌دهم يک دروزاه بان خوب جذب کنيم.همين حالا هم با سه دروازه بان خارجي صحبت کرده ايم و به اميد خدا اگر قلعه‌نويي رضايت دهد با يکي از آنها قرارداد مي‌بنديم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا