گوناگون

واکنش نظري جويباري به حضور مبعلي در نفت

علي نظري جويباري در خصوص اينکه ظاهرا از طرف مسئولان استقلال با محسن فروزان تماس گرفته شده گفت: من قبلا هم گفته‌ام که اگر قرار است با بازيکني مذاکره شود فقط من با او تماس مي‌گيرم و هر شخصي از طرف باشگاه استقلال با بازيکني صحبت کرد آن مذاکرات رسميت ندارد. الان هم مي‌گويم نمي‌دانم چه کسي با فروزان تماس گرفته و اين موضوع که قرار است او به استقلال بيايد صحت ندارد و ما اين بازيکن را نمي‌خواهيم.

به نقل از فارس، وي درباره اظهارات حسين آل اسحاق مدير حقوقي باشگاه نفت تهران که گفته بود نظري جويباري اشتباه مي‌کند و ما مذاکره اي با مبعلي نکرديم گفت: مگر مبعلي به نفت تهران نرفت؟ بهتر است آقايان شجاعت داشته باشند. من که با شجاعت تمام گفتم با بيرانوند مذاکره کرديم شما هم بگوئيد.

معاون ورزشي استقلال تاکيد کرد:شنيده ام مسئول حقوقي نفت در مورد آئين نامه نقل و انتقالات حرف زده و اگر اينگونه است بهتر است ايشان هر وقت بحث چک برگشتي شد صحبت کند و در مورد مسائل حقوقي حرف بزند نه آئين نامه نقل و انتقالات. من بايد با کسي حرف بزنم که به آئين نامه اشراف داشته باشد نه اينکه دوستان بدون مطالعه دقيق بخواهند حرفي بزنند.

نظري در ادامه تاکيد کرد:در مورد آرش رضاوند من نگفتم باشگاه نفت تخلف کرده بلکه گفتم آنها بازيکني را که به صورت قرضي به اين تيم رفته فريب دادند. علي اميري بايد قرارداد 3 ساله اين بازيکن با استقلال را ثبت مي‌کرد و اين کار را انجام نداد، اشکالي ندارد ما هم تاوانش را مي‌دهيم اما همانطور که گفتم اين دور از اخلاق است بازيکني را که به صورت قرضي گرفتيد فريب داده و از چنگ ما در بياوريد و به او بگويئد حالاکه قراردادت با استقلال تمام شده با ما سه ساله امضا کن.

وي در پايان در خصوص اينکه آيا نام ماهان بغدادي در ليست استقلال وجود دارد يا خير گفت: من مذاکراتي را با چند بازيکن انجام دادم اما به هيچ عنوان اسمي از بازيکنان نمي‌آورم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا