گوناگون

آخرین گروه زائران ایرانی عمره جاری فردا اعزام می شوند

81215604 5785953

سعید اوحدی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا گفت:با اعزام آخرین گروه زائران ایرانی، تعداد عمره گزاران عمره جاری به 807 هزار نفر می رسد.

رییس سازمان حج و زیارت اضافه کرد: در قالب عمره جاری قرار بود 830 هزار نفر به زیارت خانه خدا مشرف شوند اما به دلیل تخریب دو هتل محل اقامت زائران ایرانی در مدینه منوره که در محدوده طرح توسعه فضای مسجد النبی (ص) قرار داشت،این تعداد اعزام نشدند.

اوحدی به افزایش 67 درصدی در تعداد اعزام زائران ایرانی به زیارت خانه خدا در عمره جاری اشاره کرد و گفت: آخرین کاروان زائران ایرانی، 26 تیر ماه به کشور بازمی گردند و پرونده عمره 93- 92 به طور کامل بسته می شود.

رییس سازمان حج و زیارت افزایش تعداد عمره گزاران، ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده به زائران و کاهش 15.6 درصدی هزینه سفر به عمره را از تفاوت ها و ویژگی های اصلی عمره امسال نسبت به سال گذشته عنوان کرد.

عملیات اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده جاری از 26 آذر ماه سال گذشته طی دو مرحله آغاز شد که مرحله نخست اعزام ها تا هفتم فروردین ماه ادامه داشت.

مرحله دوم اعزام های عمره مفرده جاری نیز از هشتم فروردین ماه آغاز و فردا پایان می یابد.

سازمان حج و زیارت پیشتر از رایزنی با وزارت حج عربستان برای اعزام یک میلیون ایرانی به عمره مفرده در سال آینده خبر داده بود.

اجتمام(4)**9140**1856

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا