گوناگون

وجود دو بیکار در هر خانواده مازندران/ خط سوم تولید چوب و کاغذ راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دامادی شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاح  مجموعه ورزسی صنایع چوب و کاغذ گفت: به عنوان یک جوان ساروی  از همه مسولین میخواهم به داد جوانان بیکار مازندران برسند.

وی تاکید کرد: گسترش صنایع چوب و کاغذ در اولویت باشد چرا که در این کارخانه دارای ظرفیتهای بسیار بالایی است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت : این کارخانه همیشه مورد توجه بوده و هست و کارگران دیگر مورد استثمار قرار نمی گیرند و برای کمک و گسترش به بزرگترین صنایع چوب و کاغذ در خاورمیانه از هر کمک و اقدامی کوتاهی نباید کرد.

وی همچنین خواستار در نظر گرفتن قسمتی از زمین تنیس برای استفاده بانوان شد .

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران نیز اظهار داشت: کاغذ هم در اقتصاد و هم در فرهنگ نقش بی بدیل دارد.

روغنی با اشاره به این که کاغذ شاخصه شناسائی توسعه است افزود: امروزه 20 درصد سهم بازار کشور مربوط به صنایع چوب و کاغذ مازندران است که تلاش می کنیم این سهم بیشتر نیز شود.

وی گفت: اگر کشوری می خواهد زنده و پویا باشد باید به طور طبیعی در طرحهای توسعه موتور محرک شرکتهای صنعتی باشد.

وی با بیان اینکه، کارخانه چوب و کاغذ دائم در حال رشد و توسعه است، تاکید کرد: طرح occاین کارخانه یکی از طرحهای بزرگی است که با حمایت و پی گیریهای نماینده جوان ساری راه اندازی خط سوم تولید با ظرفیت 150 تن کاغذ در روز نیز به زودی انجام می شود.

روغنی تاسیس مجموعه ورزسی و تفریحی این کارخانه را از راهکارهای مهم برای بالا بردن روحیه کارگران و بنگاه اقتصادی برشمرد و گفت: استخر این مجموعه با ایجاد اشتغال برای 15 نفر زمینه خدمت رسانی فرهنگی را برای مردم فراهم کرده است.

روغنی در بخش دیگر با اشاره به زمین تنیس این مجموعه گفت : مساحت این زمین بالغ بر 10 هزار متر مربع و سرمایه 25 میلیاردریالی در زمان کمتر از یک سال به بهره برداری رسید و در هر شیفت کاری نیز 100 نفر مشغول به کار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا