گوناگون

وجود 311 پروژه در گچساران

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در شهرستان گچساران 10 پروژه‌ی آبرسانی وجود دارد که از این تعداد به هشت پروژه بیش از یک میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کهگیلویه وبویراحمد، دکتر«حسن نوروزی» افزود: امسال،90 میلیارد تومان از منابع مختلف به شهرستان گچساران اختصاص یافته است.

به‌گفته‌ی وی، شهرستان گچساران، 311 پروژه دارد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: در گچساران با کسر بودجه‌ی ملی میزان اعتبار اختصاص داده شده 70 میلیارد تومان است که از این میزان اعتبار تاکنون 22 میلیارد اختصاص داده شده است.

نوروزی گفت: از میزان اعتبار مشخص شده در استان 4.2 میلیارد تومان به قسمت منابع آب در شهرستان گچساران از اختصاص داده شده است.

وی یادآور شد: 9 میلیارد ریال به جهاد کشاورزی و 102 میلیارد ریال به خط انتقال آب و به اراضی دژ سلیمان، ده جلیل و انگشترک و ساماندهی رودخانه خیرآباد و باشت 400 میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: در شهرستان گچساران 10 پروژه آبرسانی وجود دارد که از این تعداد، 8 پروژه‌ی آن بیش از یک میلیارد ریال اعتبار به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا