گوناگون

همایش فرهنگ و مدیریت جهادی در خرم آباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش فرهنگ و مدیریت جهادی امروز پنج شنبه در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی و با حضور چهره های علمی، اندیشمندان، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه،نماینده ولی فقیه در استان لرستان، استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی استان و دانشگاهیان استان برگزار شد.

محسن رضا منظمی دبیر همایش فرهنگ و مدیریت جهادی به محورهای این همایش اشاره کرد و گفت: محورهای این همایش شامل ارکان، عناصر و مولفه های فرهنگ و مدیریت جهادی اعم از فرصت ها و تهدیدها و روش های ترویج تجربه های موفق فرهنگ و مدیریت جهادی و تبدیل آن به مبانی نظری دانش بنیان است.

وی افزود: الزامات و ضرورت های حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی کشور بر اساس مولفه های مدیریت جهادی، الزامات ترویج فرهنگ کار و ارائه الگوی مدیریت جهادی در این زمینه و راهکارهای ورود فرهنگ جهادی به فرهنگ عمومی از دیگر محورهای همایش فرهنگ و مدیریت جهادی است.

وی با بیان اینکه جهادگران بدنبال نام و نشان نیستند عنوان کرد: ادامه مدیریت جهادی با هدف بقای کشور به تلاش و کوششی بیش از پیش نیاز دارد.

دبیر همایش فرهنگ و مدیریت جهادی تصریح کرد: ما وارث حداقل یکصد سال سرمایه ستیزی و سرمایه گریزی در کشور بوده ایم و امروز نگران هستیم که چرا بزرگترین چالش مدیریتی استان را ناتوانی در جذب سرمایه گذاران است.

منظمی هم و غم مدیریت ارشد استان را جذب سرمایه گذار دانست و بیان داشت: مدیریت جهادی بایستی فرهنگ جذب سرمایه و امنیت سرمایه گذاری را در جامعه ترویج دهد و این یکی از راهکارهای توسعه استان است.

وی به توانایی استفاده از تکنولوژی جدید برای مدیریت پروژه ها اشاره کرد و گفت: تکنولوژی جدید بایستی برای ما این امکان را فراهم آورد که مدیریت استان بتواند با اولویت بندی پروژه ها در مسیر توسعه حرکت کند چرا که پروژه های زیادی در استان وجود دارد که از دهه های گذشته و حتی 10 درصد نیز پیشرفت نداشته اند.

دبیر همایش فرهنگ و مدیریت جهادی اضافه کرد: کارشناسان و دانشگاهیان معتقدند چند طرح کلیدی از جمله راه آهن لرستان می توانند در درآمد زایی و ثروت افزایی استان نقش بسزایی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا