گوناگون

اظهار تأسف رئیس اتاق بازرگانی سمنان از عمل نکردن بانک‌ها به ماده 11 مصوب دولت

رئیس اتاق بازرگانی سمنان با اظهار تأسف از عمل نکردن بانک‌ها به ماده 11 مصوب دولت گفت: عزم ملی برای استفاده از بخش خصوصی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان، «علی‌اصغر جمعه‌ای»، رئیس اتاق بازرگانی سمنان در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، با حضور روسای اتاق بازرگانی سراسر کشور در سالن جلسات استانداری، افزود: در شرایط فعلی اقتصاد کشور باید برای بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی برای برون‌رفت از وضعیت کنونی قوانین کارآمدی را وضع کرد.

رئیس اتاق بازرگانی سمنان خاطرنشان کرد:‌ متأسفانه نمایندگان مجلس استان‌های کمتر توسعه‌یافته گویا در شرایط نرمال زندگی می‌کنند و قوانینی تدوین می‌شود که به نفع تولیدکننده و بخش خصوصی نیست.

جمعه‌ای افزود: 80 درصد بنگاه‌های ما معوقه و چک بانکی داشته و70 درصد آن‌ها در به وجود آمدن این شرایط نقشی نداشته، چون بخشی از این مسأله به تحریم‌ها برمی‌گردد.

وی یادآور شد: متأسفانه با وجود اینکه ماده‌ی 11 توسط هیئت دولت به تصویب رسیده اما هیچ بانکی به این مهم عمل نکرده است.

رئیس اتاق بازرگانی سمنان خاطرنشان کرد: در مجلس و دستگاه‌های اجرایی عزم مالی برای حمایت از تولیدکنندگان بخش خصوصی وجود نداشته و تا زمانی که چنین وضعیتی بر جامعه حاکم باشد پیشرفت نمی‌کنیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا