گوناگون

وحید قلیچ: شیلی می‌تواند از سد برزیل بگذرد

وحید قلیچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی امشب برزیل و شیلی بیان کرد: تیم ملی فوتبال شیلی نسبت به برزیل دارای انسجام بیشتری است و کادر فنی و مربی بسیار خوبی دارد و بازیکنان تیم شیلی از قدرت بدنی بالایی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: اعضای تیم فوتبال برزیل از انسجام کمتری برخوردار هستند و اتحاد بازیکنانش نسبت به تیم شیلی به مراتب کم‌تر است و معتقدم در رقابت امشب بین برزیل و شیلی پیروزی از آن تیم فوتبال شیلی است.

وحید قلیچ در ادامه در مورد شانس تیم‌ها که کدام یک از این مرحله صعود خواهند کرد تصریح کرد: معتقدم تیم فوتبال کاستاریکا تا به امروز بازی‌های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. و  این تیم برای پیروزی به میدان آمده است تا شگفتی ساز جام جهانی فوتبال 2014 شود.

فوتبالیست اسبق کشورمان در خصوص تیم‌های مطرحی که در مرحله یک هشتم حضور ندارند اذعان داشت: حذف تیم‌های بزرگ و مطرحی مانند اسپانیا، ایتالیا، انگلیس و …از جذابیت فوتبال جام  جهانی بسیار کم کرده است. این تیم‌ها شگفتی فوتبال بودند و هستند اما یک تیم بزرگ و شگفتی‌ساز دیگر که آرژانتین است هنوز در میدان رقابت حضور دارد و همچنان بسیار خوب بازی می‌کند.

در خاتمه وی در مورد تیم‌های نوظهور مانند کاستاریکا و شیلی افزود: تیم‌های فوتبال شیلی و کاستاریکا که شاهد نتایج خوبی از آن‌ها در مرحله گروهی بودیم در مرحله حذفی که رقابت به مراتب سنگین‌تر خواهد شد نتایج خوبی را کسب نخواهند کرد و احتمالأ دچار افت تیمی خواهند شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا