گوناگون

وریا غفوری فردا به تمرینات سپاهان اضافه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، وریا غفوری، بازیکن پیشین تیم فوتبال نفت تهران که چند روز پیش با مسئولان باشگاه سپاهان قرارداد امضا کرد، پس از امضای قرارداد متوجه شد که به دلیل نداشتن رضایتنامه، نمی‌تواند برای این تیم اصفهانی به میدان برود.

مسئولان نفت تهران اما عنوان کردند این بازیکن با باشگاه نفت، قراردادی 3 ساله داشته و غفوری به اشتباه و به دلیل آنکه فکر می‌کرده 2 سال با نفت قرارداد دارد، با سپاهان قرارداد امضا کرده است.

وریا غفوری اما پس از آن اعلام کرد مسئولان تیم نفت تهران در قرارداد وی دست برده‌اند و تغییراتی در آن ایجاد کرده‌اند که این مساله سبب شد کمیته انضباطی درباره این موضوع نظر دهد.

قرار بود جلسه کمیته انضباطی بررسی پرونده این بازیکن دو هفته پیش برگزار شود اما به دلیل غیبت باشگاه نفت تهران، این جلسه به دوشنبه گذشته موکول شد و اگرچه این جلسه نتیجه‌ای نداشت اما اخبار رسیده حاکی از آن است که مشکل او با کمیته انضباطی برطرف شده است.

این بازیکن امروز با مسئولان نفت تهران و کمیته انضباطی صحبت کرده و قرار است در صورت برطرف شدن مشکل، فردا به تمرینات سپاهان اضافه شود.

خوروش، سرپرست سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: مشکلات غفوری تا حدودی برطرف شده و در صورتی که مشکل به صورت کامل برطرف شود، او احتمالاً فردا دوشنبه به تمرینات سپاهان اضافه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا