گوناگون

وزیر بهداشت مرکز پیشگیری درمانی دندانپزشکی حضرت فاطمه زهرا(س) شیراز را افتتاح کرد

81179337 5722221

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این مرکز در زمینی با زیربنای 500مترمربع، با شش یونیت دندانپزشکی به بهره برداری رسید که 150 میلیون تومان صرف تجهیز آن شده و دو خیر سلامت، شیخ علی نواصر و همچنین دکتر حکمت از دندان پزشکان استان، هزینه آن را تامین نموده اند.

ساختمان این مرکز دندانپزشکی توسط اداره بهزیستی استان فارس با هدف ارتقای ارائه خدمات دندانپزشکی به اقشار محروم جامعه، اهدا شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : هدف از راه اندازی این مرکز دندانپزشکی، ارائه خدمات پیشگیرانه و درمانی، به بانوان بی سرپرست، بدسرپرست و سرپرست خانوار و شامل خدمات دولتی دندانپزشکی است که با تعرفه گروه های هدف به ارایه خدمت می پردازد.

دکتر محمد هادی ایمانیه افزود: برای این مرکز دندانپزشکی، شش دندانپزشک از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نظر گرفته شده که همگی از بانوان دندانپزشک هستند و در وقت اداری صبح، به مراجعه کنندگان خدمات دندانپزشکی ارائه خواهند کرد.

وی افزود: ابتکار طرح راه اندازی این مرکز، توسط دفتر بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفته که در تمام مراحل طراحی تا بهره برداری نیز از سوی این واحد مورد پیگیری و نظارت قرار گرفته است.

دکتر ایمانیه خاطر نشان کرد: راه اندازی مرکز دندانپزشکی بانوان در میدان ولیعصر (عج) شیراز، چهارمین همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سازمان بهزیستی استان فارس در زمینه خدمات دندانپزشکی است و پیش از این نیز سه مرکز دیگر شامل مرکز دندانپزشکی معلولان ایزوله نرجس خاتون شیراز، مرکز دندانپزشکی معلولان تعلیم پذیر مجتمع شهید مرجانی شیراز و مرکز دندانپزشکی بیماران مبتلا به ایدز و هپاتیت مجتمع فتح المبین نیز با همکاری این دو سازمان به بهره بردرای رسیده است.ک/3

677

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا