Mihanpostسینمافرهنگی

وزیر فرهنگ:موسسه رسانه‌های تصویری را منحل می کنیم

به گزارش میهن پست – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز اعلام کرد موسسه رسانه های تصویری در یک دوره‌ای توسط آقای لاریجانی تاسیس شد اما الان دیگر فلسفه وجودی‌اش را از دست داده و اگر بتوانیم آن را منحل می‌کنیم؛ اظهارنظری که مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری از دلایل آن بی اطلاع است.
به نقل از  مهر، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز یکشنبه ۱۸ خرداد در صبحانه کاری با اعضای اتاق بازرگانی ایران که در محل این اتاق در تهران برگزار شد درباره کارکرد موسسه رسانه‌های تصویری به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های این وزارتخانه حرف های جدیدی زد.

وی درباره کارکرد موسسه رسانه های تصویری گفت: موسسه رسانه های تصویری در یک دوره ای توسط آقای لاریجانی تاسیس شد اما الان دیگر فلسفه وجودی اش را از دست داده است و اگر بتوانیم این موسسه را منحل می‌کنیم. البته به دنبال برطرف کردن موانع و مشکلات پیش روی شبکه نمایش خانگی هستیم.

در همین ارتباط خبرنگار مهر با حسین مسافرآستانه مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری تماس گرفت و درباره صحبت های جدید وزیر ارشاد درباره این موسسه سئوال کرد.

مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری گفت: من از دلایل صحبت‌ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر انحلال موسسه رسانه های تصویری بی اطلاع هستم و نمی دانم منظور از بیان چنین صحبت هایی چیست اما بر این نکته تاکید می کنم که این موسسه همواره در جهت تقویت زیرساخت های سینما فعالیت کرده است.

وی در ادامه افزود: من به شخصه هیچ سخنی مبنی بر انحلال موسسه رسانه های تصویری نشنیده‌ام بلکه بازخوردهای خوبی از عملکرد و فلسفه وجودی این رسانه از سوی سینماگران دریافت کرده‌ام و اصولا یکی از اهداف موسسه رسانه های تصویری در معاونت سینمایی تقویت پیکر سینما بوده و همواره محل اعتماد سینماگران بوده است.

مسافرآستانه در پایان عنوان کرد: از همین رو معتقدم این موسسه همواره موجب دلگرمی تهیه‌کنندگان بوده است و از انتشار آثارشان در این رسانه ابراز خرسندی کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا