گوناگون

وصول 9 هزار و 650 میلیارد ریال درآمدهای مالیاتی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار مهر، رسول رسولی بعداز ظهر سه شنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با مدیران امور مالیاتی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: البته از این میزان مبلغ 5 هزار و 550 میلیارد ریال از مالیات های مستقیم و مابقی نیز از قانون مالیات بر ارزش افزوده در آذربایجان شرقی وصول شده است.

وی با بیان اینکه در سال مالیاتی مبلغ یک هزار و 340 میلیارد ریال در قالب عوارض به شهرداری ها و دهیاری های استان واریز شده است، ادامه داد: در چند سال اخیر به منظور ارائه خدمات مناسب ‌تر به مودیان مالیاتی، ارتباط کارکنان امور مالیاتی و مودیان به حداقل ‌رسیده است و آنها می‌توانند اظهارنامه‌های خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان امور مالیاتی آذربایجان شرقی تکمیل کنند.

رسولی همچنین با بیان اینکه یکی از راه های توسعه كشور پرداخت ماليات است، افزود: از سال گذشته آذربایجان شرقی به عنوان استان پایلوت کشوری طرح جامع مالیاتی بوده است که در آن استاندارد سازی مراحل مختلف انجام شده است.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی از وصول مالیات یک هزار و 900 میلیارد ریالی طی سه ماه اول سال جاری در آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: از این میزان نیز مبلغ یک هزار و 450 میلیارد ریال از مالیات های مستقیم و مابقی از مالیات بر ارزش افزوده در آذربایجان شرقی وصول شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا