گوناگون

وقوع باران مرگبار در عباس‌آباد

فرماندار عباس‌آباد گفت: ورود سیلاب به یک واحد فرسوده در شهرستان باعث ریزش این واحد شد و سبب جان باختن کارگر جوان ساکن در این خانه شد.

سید امیر حسینی‌جو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، اظهار کرد: 3 نفر در این خانه ساکن بودند. 2 کارگر بر اثر این حادثه مصدوم شده و با حضور تیم‌های امدادی جهت مداوا به بیمارستان انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: بارش شدید باران در عباس آباد سبب آبگرفتگی شدید حوزه‌های روستایی شهرستان شده است. تاکنون خسارت جدی به منازل مسکونی و فضاهای آموزشی و اداری وارد نشده ولی بارش سبب آبگرفتگی باغ‌ها و معابر شده است.

حسینی جو خاطرنشان کرد: بخشداری‌ها، دهیاران، نهادها و اداره‌های مختلف با همت و هماهنگی سعی در هدایت و کنترل آبگرفتگی‌های معابر دارند. با هماهنگی‌های صورت گرفته ماشین آلات سنگین راهداری از سوی اداره کل راه و شهرسازی جهت بازگشایی و انجام اقدامات لازم در راه‌های مواصلاتی و معابر شهرستان مستقر شده‌اند.

فرماندار عباس‌آباد با اشاره به اینکه بکارگیری ماشین آلات سنگین برای بازگشایی کانال‌های آب درخواست شده است، اظهار کرد: اگر بارش باران به همین شکل ادامه یابد، با توجه به بالا آمدن آب رودخانه‌ها، احتمال وقوع سیلاب در عباس آباد وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر خدمات 4 گانه گاز، آب، برق و تلفن در سطح شهرستان به شکل کامل به مردم ارایه می‌شود. روز گذشته برای چند ساعتی قطعی برق در بخشی از شهرستان داشتیم که به سرعت این مشکل نیز رفع شد.

حسینی جو با اشاره به اینکه جمع‌بندی از میزان خسارت این بارش‌ها در عباس آباد نشده است، بیان کرد: با توجه به میزان بارندگی‌ها فعالیت تمامی مدارس سطح شهرستان امروز تعطیل اعلام شده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا