گوناگون

وينگادا:با همين دستياران کارمان را ادامه مي‌دهيم

نلو وينگادا در پايان تمرين امروز تيم ملي خاطرنشان کرد: تمرينات تيم را آغاز کرديم و در حال حاضر به جز علي کريمي 27 نفر در تمرين حضور دارند.

به نقل از فارس، وي افزود: طي دو روزي که در تمرينات حاضر شدم تازه در حال کسب اطلاع از شرايط بازيکنان هستيم و هنوز از وضعيت آنها به طور کامل آشنايي ندارم. همچنين از گذشته اطلاعاتي در اختيارم قرار گرفته و با جمع‌آوري اطلاعاتمان با يکديگر و همچنين در نظر گرفتن چهار اردويي که در پيش مانده تلاش مي‌کنيم اطلاعات خوبي از بازيکنان به دست بياوريم.

سرمربي تيم ملي اميد در مورد اينکه آيا بازيکنان جديدي قرار است به تيم ملي دعوت شوند، خاطرنشان کرد: در هفته آينده که اردوي تيم ملي در پيش داريم 28 بازيکن ديگر به تيم ملي دعوت مي‌شوند تا با اضافه شدن ساير بازيکنان بتوانيم به جمع‌بندي خوبي دست پيدا کنيم.

سرمربي تيم ملي اميد در پاسخ به اين سؤال که علي کفاشيان اعلام کرده شايد تيم ملي اميد ديدار دوستانه‌اي با کره جنوبي برگزار کند و آيا او مي‌پذيرد ديدار دوستانه‌اي با يکي از جدي‌ترين رقيب‌هاي ايران در مسابقات آسيايي داشته باشد، گفت: اين چالش خوبي براي ماست و قرار گرفتن مقابل يکي از تيم‌هاي قدرتمند آسيا مي‌تواند براي بازيکنان مفيد باشد.

وينگادا در مورد وضعيت دستياران خود عنوان کرد: مهم‌ترين نکته اين است که با همين نفرات و دستياران کارمان را ادامه مي‌دهيم و بتوانيم آمادگي خوبي به دست بياوريم. من با همين افرادي که کنارم هستند کار را دنبال مي‌کنم و ادامه مي‌دهم. تلاش مي‌کنيم همديگر را بهتر بشناسيم و اطلاعات خوبي از يکديگر به دست بياوريم.

ممکن است در آينده فردي به ما اضافه شود اما اين افرادي که در حال حاضر در تمرينات حاضر هستند به من کمک مي‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا